- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

A fost lansat Polish Potatoes, parfumul cu aromă de cartofi. Cine l-a inventat și cât costă

20 Oct, 19:30 • Cornel Ghimeșan
A apărut parfumul cu aromă de cartofi. Da, ați auzit bine. O firmă poloneză de produse cosmetice l-a lansat și se bucură de un adevărat succes.
A fost lansat Polish Potatoes, parfumul cu aromă de cartofi. Cine l-a inventat și cât costă

Bohoboco se numește firma poloneză specializată în „parfumuri de nișă care seduc și intrigă”. Cel mai nou produs lansat este „Polish Potatoes”, un parfum cu aromă de cartofi care se vinde cu prețul de 665 zloți (155 EUR) pentru o sticlă de 50 ml.

A fost lansat Polish Potatoes, parfumul cu aromă de cartofi

Parfumul este „un tribut adus farmecului cu picioarele pe pământ și aspru al piețelor poloneze, unde cu fiecare pas descoperim magia unicității în simplitate”, a precizat fondatorul și directorul de creație al Bohoboco, Michael Gilbert Lach. Pentru crearea acestui parfum s-a inspirat din propria lui poveste olfactivă, care aduce la viață amintirile din copilărie, când mergea la „piața poloneză, care arăta ca o scenă cu o varietate de culturi, și era inima comunității locale”.

Citește și Povestea din spatele afacerii Lăptăria cu caimac! Cine sunt antreprenorii brandului?

„În fiecare miercuri dimineața, fermierii și artizanii locali se adunau, creând un spațiu magic care prindea viață. Aceste momente erau ca niște călătorii în adâncul sufletului, unde fiecare miros aducea o nouă descoperire”, și-a mai adus aminte antreprenorul.

În opinia lui, cartofii sunt „comorile de aur ale zonelor rurale poloneze”. „Pielea lor pământie, încă umedă de la roua de dimineață, radia o coardă profundă, senzuală”.

Pe lângă „notele de cartofi nobili care pulsează în inima compoziției”, parfumul include și note de sfeclă, grâu, iarbă, piele și pin. Compania Bohoboco a fost lansată în 2016 de Lach, iar de atunci parfumurile sale au primit o mulțime de premii. În 2020, a fost pe lista scurtă la categoria cel mai bun nou venit la premiile FiFi – cunoscute drept „Oscarurile industriei parfumurilor”, acordate în fiecare an de Fragrance Foundation din Marea Britanie.

Citește și Preparatul românesc de care americanii nu se mai satură. O tânără originară din România l-a promovat și a ajuns pe paginile New York Times

Parfumurile sunt vândute în numeroase saloane de parfumerie din toată lumea, chiar și în New York, Paris, Roma, Los Angeles, Berlin, Viena sau Dubai. Antreprenorul a precizat că mereu scopul lui a fost să „pună în sticluțe parfumurile pe care mi le amintesc din copilărie”. El își dorea încă din copilărie să aibă propriile lui parfumuri. Anterior a mai lansat și parfumuri cu aromă de morcov sălbatic, vin roșu sau caramel cu sare de mare.

Urmărește Daily Business pe Google News
Tags:
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult