Tânăra a fost atât de șocată de cele întâmplate la supermarket că le-a povestit experiența și urmăritorilor săi de pe rețelele sociale. Amy a intrat în magazinul australian Coles și și-a cumpărat mai multe produse.
La final, a ajuns la suma totală de 126,98 USD (adică 582 de lei). A ales să achite 100 USD numerar și restul cu cardul Ceea ce a debusolat-o a fost că, la plata cash, suma s-a rotunjit, fiind nevoită să plătească doi cenți în plus.
„Puteți plăti suma exactă când plătiți cu cardul dvs., dar dacă aș plăti cash, ar trebui să-i dau 127 USD [84,50 USD]”, le-a transmis tânăra internauților.
Amy i-a dat banii casieriței, iar când s-a uitat pe terminalul de card a văzut că mai rămânea o sumă de 27 de dolari. A întrebat-o pe vânzătore de ce există această diferență, iar ea i-a explicat că acesta e prețul corect după rotunjire.
Tânăra i-a întrebat pe urmăritori dacă așa s-a întâmplat mereu, admițând că poate nu a fost ea atentă până acum. „Nu am fost niciodată cu adevărat atentă înainte, dar se întâmplă din totdeauna asta? Ne rotunjim pe Eftpos acum? Știu că sunt doi cenți, dar toți cei doi cenți se adună în timp”, a afirmat ea.
Unii internauți au luat-o peste picior pe Amy pe motiv că s-a agitat pentru doar doi genți, în timp ce alții au tratat cu seriozitate acest semnal tras. „Asta e greșit. Fiecare cent contează că ar fi trebuit să fie 26,98 USD [17,96 USD].”
Ca să fie sigură că a făcut tot ce ține de ea pentru rezolvarea dilemei, Amy a sunat la linia de asistență. A aflat, astfel, că ar fi trebuit să facă mai întâi plata cu Eftpos-ul, iar apoi numerar.
„Mă simt puțin mai bine că acesta nu este un lucru normal și sper doar că alții sunt acum suficient de conștienți și de încrezători pentru a contesta și rotunjirea Eftpos”, a mai spus ea.