Altex pregătește o schimbare în modul în care românii cumpără electronice și electrocasnice, prin implementarea unei strategii inovative care va include „Live Shopping”. Aceasta este o metodă de cumpărături online ce combină transmisia video în direct cu opțiunea de a achiziționa produsele prezentate, un concept deja popular în Asia, ce permite clienților să primească consultanță directă de la experți. Altex vizează transformarea experienței de cumpărare, integrând serviciile de suport clienți cu cele din magazine, pentru a oferi o consultanță personalizată în timp real, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Când are loc Black Friday 2024 la Altex. Românii se pot bucura de reduceri cuprinse între 30-50%
foto: Altex
În cadrul unei conferințe de specialitate, Raul Filip, director general adjunct Altex, a explicat că această metodă va adăuga valoare procesului de cumpărare online, dar nu va înlocui magazinele fizice, ci va funcționa complementându-le.
„Experiența în online este o experiență tranzacțională: cauți un anumit produs, îi găsești prețul, îl cumperi. Cel mai probabil vom merge în direcția de liveshopping. Pentru moment ne gândim cum am putea să integrăm partea de call center, de suport client cu colegii noștri din magazine care sunt cei mai potriviți să acorde consultanță și să ajute clienții în alegerea produsului.
În momentul în care identificăm procesele și tehnologia care să ne ajute să mergem în această direcție, cu siguranță o să o implementăm. Va fi un mix, noi suntem omnicanal cu online, aplicație, două branduri de magazine, cu siguranță tehnologia ne ajută mult pe acest segment, și sper să fim acea industrie din cele care competiționează pe veniturile clientului care să câștige”, a spus Raul Filip, director general adjunct Altex, în cadrul evenimentului European Digital Commerce Summit 2024, organizat luni, la București, de compania VTEX.
Altex continuă să investească în extinderea rețelei sale de locații, având deja 135 de magazine în întreaga țară, și raportând venituri de peste șapte miliarde de lei în 2023. De asemenea, compania a lansat un nou concept de magazin care pune un accent mai mare pe experiența clientului, un aspect esențial pentru atragerea tinerelor generații, care caută interacțiuni umane și recomandări autentice în procesul de cumpărare.
„Pentru generația tânără, cred că o experiență emoțională îi atrage mai mult. Lipsește din ce în ce mai mult în viața de zi cu zi experiența asta umană în care discuți, te apropii, te sfătuiești, te documentezi de la semenii tăi, e o nevoie naturală. Clienții iau anumite decizii tocmai pentru a găsi recunoaștere în fața semenilor lor.
Acesta este motivul pentru care noi am decis să investim în continuare în magazine și chiar anul acesta am lansat un nou concept de magazin. Este un concept îmbunătățit, care a fost extrem de bine primit de clienți și de partenerii de business, care tocmai acest lucru îl face: pune pe primul loc experiența clientului în magazin”, a mai declarat Raul Filip.
Te-ar mai putea interesa și: Altex dă lovitura pe piața magazinelor electro-IT! Unde a fost deschis cel mai mare tehno-mall de 6000 de m2