- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Amazon intră în forță pe piața fashion! Gigantul amenință supremația Shein și Temu din România

28 Oct, 14:05 • Bugiu ⁠Ana Maria
Amazon pregătește lansarea unei platforme low-cost pentru a concura direct cu Shein și Temu. Noul site va vinde produse la prețuri accesibile, inclusiv bijuterii și mobilier, urmărind să atragă clienții de pe platformele chinezești.
Amazon intră în forță pe piața fashion! Gigantul amenință supremația Shein și Temu din România

Shein și Temu, celebrele platforme chinezești de shopping, sunt puse în dificultate de noi politici și taxe impuse de Uniunea Europeană și Statele Unite, care au decis să contracareze efectele negative asupra afacerilor locale, acuzând că platformele oferă produse la prețuri foarte mici, potrivit bugetul.ro.

Amazon pregătește o mutare strategică de proporții, intenționând să creeze o platformă proprie, unde să comercializeze produse la prețuri competitive, menită să atragă clienții obișnuiți cu reducerile de pe Shein și Temu.

Te-ar mai putea interesa și: Amazon vrea să depășească competiția! Compania vine cu prețuri imbatabile față de Shein și Temu

foto: Amazon

Amazon intră în forță pe piața fashion! Gigantul amenință supremația Shein și Temu din România

Amazon, alături de partenerii săi, a stabilit deja plafoane de prețuri pentru viitoarea platformă, oferind o gamă extinsă de produse la prețuri extrem de accesibile. Conform detaliilor apărute în presă, bijuteriile s-ar putea vinde cu până la 8 dolari, chitarele la doar 13 dolari, iar canapelele la prețul surprinzător de 20 de dolari. Lista de produse va include mai mult de 700 de articole la prețuri foarte accesibile.

Pentru a reduce costurile și a concura direct cu Shein și Temu, Amazon va expedia produsele din Guangdong, China, alegând această locație strategică pentru avantajele logistice și fiscale care au atras deja și alte platforme de vânzare. Chiar și cu noile norme mai stricte impuse de UE și SUA, Amazon va beneficia de o structură de costuri eficientă.

„Explorăm mereu noi modalităţi de a lucra cu partenerii noştri de vânzări pentru a ne încânta clienţii cu mai multă selecţie, preţuri mai mici şi o mai mare comoditate”, a declarat un purtător de cuvânt al Amazon pentru Reuters

Decizia de a crea această nouă platformă vine și în contextul unei încetiniri în creșterea vânzărilor Amazon, care au ajuns la doar 5% în al doilea trimestru, în scădere de la o creștere de 7% în primul trimestru. Gigantul american a confirmat deja lansarea proiectului, dar nu a oferit o dată oficială.

Te-ar mai putea interesa și: Amazon le cere angajaţilor ca, din 2025, să se întoarcă la muncă de la birou 5 zile pe săptămână. Au termen până pe 2 ianuarie să accepte schimbarea