PPC România îi încurajează pe clienți să-și exprime părerile printr-un sondaj online. Feedback-ul primit va contribui la modernizarea serviciilor și a platformei digitale, facilitând accesul utilizatorilor la informațiile esențiale.
Compania își propune să treacă printr-un proces de digitalizare pentru a facilita accesul utilizatorilor la informațiile esențiale. În acest context, compania a demarat un nou proiect prin care invită clienții să își exprime opiniile cu privire la serviciile oferite. Acest demers are scopul de a adapta platforma online și serviciile companiei la nevoile și așteptările utilizatorilor.
Printre cele mai importante schimbări sunt la nivelul platformei online a companiei. Pentru a optimiza serviciile digitale, consumatorii sunt rugați să completeze un sondaj rapid, disponibil pe website.
În acest fel, PPC România va avea posibilitatea să analizeze și să implementeze sugestiile primite, cu scopul de a îmbunătăți accesibilitatea și funcționalitatea platformei online.
„Suntem conștienți că fiecare sugestie primită ne ajută să ne îmbunătățim serviciile. Părerea dumneavoastră contează enorm și ne inspiră să identificăm noi soluții pentru a vă oferi servicii smart în fiecare zi”, transmite PPC România.
În cadrul campaniei #EnergiePentruOrice, PPC România a introdus o secțiune nouă pe website. Aceasta le permite consumatorilor să acceseze rapid informații despre index și alte date relevante din domeniul energiei. Reprezentanții companiei susțin că această inițiativă urmărește să ofere transparență și acces facil la serviciile digitale. În plus, se dorește o interacțiune mai eficientă între clienți și PPC România, prin intermediul platformei modernizate.
Citește și Tinerii din România pot câștiga un salariu de 7.200 de lei. Ce trebuie să facă pentru acești bani
În 2024, peste 40.000 de clienți au venit cu feedback, iar multe din recomandările lor au fost deja implementate. Datorită sugestiilor primite, compania a introdus noi facilități, precum posibilitatea plății cu cardul. Totodată, unele magazine PPC România au fost dotate cu zone special amenajate pentru copii, astfel încât vizitele familiilor să fie mai confortabile.