E vorba de filmul „Killers of the Flower Moon”, din a cărei distribuție fac parte și actorii Leonardo DiCaprio și Robert De Niro. Lungmetrajul urmează să intre pe Apple TV+ după 45 de zile de la momentul lansării lui în cinematografe. Vorbim de una dintre primele mari producții de cinema pentru care Apple și-a rezervat un buget de un miliard pe an.
Prin acest demers de a crea filme difuzate în cinematografe, Apple dorește să-și crească notorietatea de producător de filme, dar și a serviciului de streaming Apple TV+.
Compania lui Steve Jobs ar fi avut deja discuții cu mai multe studiouri de film, iar anul acesta urmează lansarea unor noi producții. Altele vor fi pregătite pentru următorii ani. Printre lungmetrajele cu mare potențial se numără „Killers of the Flower Moon”, regizat de Martin Scorsese, cu Leonardo DiCaprio în rol principal, thriller-ul de spionaj „Argylle”, regizat de Matthew Vaughn și „Napoleon”, un film despre cuceritorul francez creat de Ridley Scott.
Citește și Ikea salvează populația de la inflație! Prețurile produselor scad considerabil!
Așa cum se întâmplă și în cazul Amazon, și Apple a crescut investițiile în entertainment, fiind hotărât să concureze cu Netflix și Disney, care au filme atât în cinematografe, cât și pe propriile platforme de streaming.
Apple TV+ face parte printre micile servicii de streaming video. Compania nu dă cifre referitoare la numărul abonaților, însă, estimativ, vorbim de 20-40 de milioane de abonați.
În tot acest timp, Netflix are aproximativ 240 de milioane de abonați la nivel global. Anul trecut, compania a pierdut, pentru prima dată în istoria sa, o mulțime de abonați. În primăvara-vara acestui an, Netflix a reușit să câștige 5,9 de noi abonaț, de trei ori mai mulți decât era așteptat, după ce a luat o serie de măsuri drastice vizavi de utilizatorii care își împărtășeau parolele.
Disney+ are circa 158 de milioane de abonați la nivel global. La începutul acestui an a pierdut patru milioane de abonați și a avut pierderi de 400 de milioane de dolari, după ce a crescut prețurile abonamentelor. Acțiunile companiei au scăzut cu circa 5%.