Cazul bărbatului care s-a îmbogățit peste noapte a făcut înconjurul lumii. Potrivit Antena 3 CNN, un individ din Marea Britanie, care avea doar o 1 liră sterlină în contul de economii, adică puțin peste 1 euro, s-a trezit, peste noapte, cu 122.000 de lire, adică 140.000 de euro de la bancă.
Urslaan Khan știa că avea doar o liră păstrată într-un cont de economii. Când a intrat să-și verifice contul în aplicația bancară, a rămas uluit în momentul în care a văzut că, de fapt, în cont se afla suna de 122.000 de lire.
„Aveam o liră sterlină în contul meu de economii. Stabilisem un ordin permanent, prin care 200 de lire sterline trebuiau să ajungă din contul de economii în contul meu curent. Dar nu aveam banii necesari pentru a face acest lucru. Așa că, atunci când s-a întâmplat, m-am dus să-mi verific soldul, iar acesta indica 122.000 de lire sterline.”, a povestit bărbatul de 41 de ani, potrivit unei publicații BristolPost.
Urslaan Khan a contactat imediat banca imediat ce a observat ce se întâmplase, iar după ce au făcut toate verificările necesare, funcționarii l-au asigurat că nu este vorba de nicio eroare și că aceia erau banii lui.
„Nu numai că mi-au pus banii în cont, dar mi-au permis chiar să îi transfer în contul meu Barclays.”, a precizat Urslaan.
Te-ar putea interesa și: Raiffeisen Bank România și-a actualizat oferta de economisire în lei și valută (EUR, USD) pentru clienții persoane fizice
Norocul lui nu a durat mult. Cu 24 de ore mai târziu a fost contactat de angajații băncii care i-au zis că, într-adevăr, s-a produs o eroare și că acei bani nu-i aparțineau. Aceștia i-au cerut bărbatului să returneze suma, ceea ce a și făcut, la începutul acestei săptămâni.
„Aș fi fost aranjat pe viață dacă i-aș fi păstrat. Dar, dacă aveam de gând să păstrez banii, nu aș fi spus nimănui! Am luat inițiativa de a-i face conștienți de acest lucru.
Am fost pus în așteptare de trei ori – doar pentru a fi asigurat că nu există niciun motiv de îngrijorare. Și le-a luat 24 de ore să își dea seama de greșeala lor.”, a adăugat el.
Urslaan este de părere că banii trebuiau să ajungă în contul unui alt client care are cel puțin două conturi la bancă.
„Această persoană avea două conturi, contul A și B. Banca ar fi trebuit să ia banii din A și să îi pună în B. Dar undeva, pe traseu, au ajuns în contul meu – contul Z”.