Primul „bancomat de lapte gratuit” din Marea Britanie a fost inaugurat în nordul Londrei, oferind sticle gratuite de lapte proaspăt celor în nevoie. Denumit „The Milk Bank ATM”, acest aparat, marcat cu logo-ul Arla și inscripția „retragere gratuită de lapte”, permite trecătorilor să primească lapte, apăsând un buton, potrivit economedia.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Nereguli majore găsite la rafturile cu iaurt și lapte din magazine. Florin Barbu: „Așteptăm controalele ANAF”
foto: bancomate de lapte
Pop-up-ul producătorului de lactate este începutul unui angajament național de a crea „bănci de lapte” frigorifice pentru organizațiile caritabile din întreaga țară, incluzând 100 de frigidere pentru FareShare.
Vicepreședintele senior al Arla, Jonathan Dixon, a spus că misiunea este aceea de a îmbunătăți accesibilitatea produselor lactate nutritive și a menționat că multe organizații caritabile refuză donațiile de lapte proaspăt din cauza lipsei de spațiu de depozitare, sperând că colaborarea cu FareShare va rezolva această problemă.
„Avem misiunea de a spori accesibilitatea produselor lactate nutritive pentru comunitățile din Regatul Unit.Prea multe organizații de caritate trebuie să refuze donațiile de produse lactate proaspete pentru că nu au unde să le depoziteze, dar, prin colaborarea cu FareShare, sperăm să depășim această situație”, a declarat vicepreședintele senior al Arla, Jonathan Dixon.
Ben Ashmore, șeful departamentului de afaceri externe al FareShare, a declarat că organizațiile caritabile se confruntă cu o cerere tot mai mare de produse lactate nutritive, dar multe nu au infrastructura necesară pentru a le depozita în siguranță.
„Organizațiile noastre caritabile raportează că cererea de produse lactate nutritive este în creștere, dar multe dintre ele nu dispun de infrastructura necesară pentru a depozita în siguranță produsele refrigerate.
Datorită angajamentului generos al Arla de a dona frigidere organizațiilor caritabile din Marea Britanie, multe dintre aceste organizații pot oferi acum o gamă mai variată de alimente nutritive”, a declarat Ben Ashmore, șeful departamentului de afaceri externe al Fareshare.
Noua campanie a Arla este lansată la scurt timp după ce compania a încheiat un parteneriat cu Aldi, prin care retailerul va investi peste 30 de milioane de lire sterline în producătorii de lactate în următorii trei ani și jumătate.
Te-ar mai putea interesa și: Importurile de lactate, creșteri uluitoare. Românii consumă și mai mult lapte din toată Europa, în 2024