- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Black Friday 2024. Data stabilită și ce alte noutăți se pregătesc pentru clienți

13 Oct, 16:21 • Bugiu ⁠Ana Maria
Black Friday 2024 va începe pe 8 noiembrie, devansând tradiția anterioară de la sfârșitul lunii. Comercianții sunt pregătiți să ofere reduceri mari, cu estimări de creștere a vânzărilor cu 10% față de anul trecut.
Black Friday 2024. Data stabilită și ce alte noutăți se pregătesc pentru clienți

Data la care va începe Black Friday 2024 a fost stabilită pe 8 noiembrie, marcând o schimbare în tradiția anterioară, când reducerile erau anunțate mai târziu. Comercianții sunt deja pregătiți să ofere cele mai mari reduceri ale anului, având în vedere că mai este puțin timp până la acest eveniment. Conform estimărilor, vânzările ar putea crește cu cel puțin 10% față de anul trecut, iar asociația română a magazinelor online a confirmat această dată, potrivit cancan.ro.

Te-ar mai putea interesa și: Capcanele de Black Friday, dezvăluite! Cum să prinzi cele mai tari oferte, fără să fii păcălit

foto: Black Friday

Black Friday 2024. Data stabilită și ce alte noutăți se pregătesc pentru clienți

Motivul pentru care Black Friday va începe mai devreme anul acesta este dorința de a evita livrările de comenzi în zilele libere de Sf. Andrei și 1 decembrie, oferind astfel clienților mai mult timp pentru a primi produsele comandate. Comercianții se întrec deja între ei pentru a atrage clienții cu oferte, pregătind o gamă variată de produse la prețuri reduse.

„În mod normal Black Friday era cam cu 2 săptămâni înainte de finalul lunii. Anul acesta, ne gândeam că ar fi putut să se intâmple pe 15 noiembrie, dar ţinând cont de volumul ridicat de livrări, lipsurile curierilor, oameni, livratori atunci au decis să mai devanseze încă un pic”, a declarat Cristi Movilă, președinte Armo, potrivit stirileprotv.ro.

Românii se așteptau ca Black Friday 2024 să înceapă la sfârșitul lunii noiembrie, însă unele magazine au început să ofere reduceri mai devreme pentru a atrage clienți și a-și maximiza vânzările.

„Există un gap pentru cât credit se oferă în zona de offline şi în zona de online. În online vornim de 2-3 procente, în offline de 20-30 de procente. Vrem să prindem acest trend, să venim cu oferte foarte bune şi în zona de credit. Și prin cardurile de credit, dar şi prin variantele pe care le vom oferi noi”, a mărturisit Tudor Manea, reprezentantul unei platforme de cumpărături.

O noutate este introducerea opțiunilor de plată în rate sau la o dată ulterioară, facilitând achizițiile. De obicei, cu ocazia Black Friday, consumatorii optează pentru electrocasnice, telefoane, televizoare și calculatoare, iar aceste soluții de plată le vor permite să profite mai mult de reduceri.

Te-ar mai putea interesa și: Black Friday 2024. Când începe cel mai așteptat eveniment de shopping al anului