Carrefour a deschis un nou tip de magazin. Noile magazine, în număr de două, reprezintă extensia fizică a aceluiași concept care funcționează online de 10 ani în această țară. Conceptul Potager City mizează însă de asemenea și pe marea varietate a produselor oferite, specificând faptul că în aceste spații clienții vor avea la dispoziție cel puțin 100 de produse diferite dispuse pe o suprafață mai mare de 50% din totalul spațiului de vânzare.
„Prin acest nou format, dorim să apărăm valorile autenticității și a împărțirii resurselor cu ceilalți, valori care stimulează producția locală în multe regiuni„, a declarat Benoît Soury, director de proximitate Carrefor Franța, potrivit wall-street.ro.
Totodată, clienții pot opta și pentru varianta click&collect, putând ridica din magazin fructele și legumele pe care le-au comandat pe site.
De asemenea, cu privire la deschiderea acestui tip de magazine și în România, aceștia spun că, fiind un concept de magazin lansat recent, este important să înțeleagă și să vadă primele rezultate ale acestui nou model înainte de a lua o decizie, dar sunt pregătiți pentru toate posibilitățile.
Totodată, reprezentanții Carrefour mai transmit faptul că acest tip de magazin este mai aproape de consumator și se concentrează pe o gamă largă de fructe și legume, Potager City îmbinând rapiditatea cumpărăturilor cu varietatea fructelor și legumelor proaspete provenite de la partenerii locali.
Un alt beneficiu este că magazinul pune la dispoziție un sortiment important de produse vrac, lăsând astfel clienții să decidă cantitatea dorită.
Grupul francez Carrefour a anunțat, pentru anul fiscal 2022, o creștere a vânzărilor de 8,5 %, în comparație cu 2021. Sectorul de e-commerce a crescut cu 26%, iar fluxul de numerar net disponibil liber a atins un nivel record de 1.262 milioane de euro în 2022, față de 1.227 milioane de euro în 2021.
„Pilonii planului Carrefour 2022 ne-au permis să le oferim soluții clienților pentru a face față presiunii asupra puterii de cumpărare, menținând în același timp cursul în ceea ce privește tranziția alimentară pentru toți și o disciplină financiară strictă”, a spus Alexandre Bompard, Chairman și CEO Grup Carrefour.
Valoarea brută a mărfurilor (GMV) a înregistrat o creștere de 26 %, până la 4,2 miliarde de euro. Mult mai semnificativ decât în anul 2021, cu 11% mai mult.
Retail-ul în mediul on-line capătă amploare, înregistrând peste 450 de clienți parteneri până în momentul actual, cu o contibuție din ce în ce mai mare.