Cum ar fi să te trezești într-o zi cu o avere în cont – dar să nu poți avea acces nici măcar la propriul salariu sau la economiile tale? Acest lucru pare imposibil, dar i s-a întâmplat unei directoare de companie din Malaysia, conform Wall-Street.ro.
Hafidzah Abdullah, clientă a Maybank, cea mai mare bancă din Malaysia, s-a trezit cu 404 milioane de ringgit în cont – adică peste 86 de milioane de dolari. Hafidzah, care conduce o firmă de resurse umane, a realizat că e vorba de o eroare a băncii din Malaysia, dar nici nu a putut accesa suma respectivă, scrie Bloomberg. Mai mult, contul i-a fost complet blocat, astfel că a rămas fără acces și la propiul salariu și la economiile ei.
Femeia a relatat pe LinkedIn cum a încercat să contacteze banca din Malaysia, însă fără mare sucess.
„Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea, dar la Maybank, banii pot cumpăra frustrare”, a postat ea.
Te-ar putea interesa și: Vești bune pentru români! Banca care oferă câte 4.000 de lei cadou în prag de sărbători
Povestea a devenit rapid virală și, în final, un director al băncii s-a implicat direct, după ce a văzut postările.
Suma uriașă din contul lui Hafidzah s-a dovedit a fi strict produsul unei erori a sistemului informatic al băncii. Maybank i-a deblocat contul și a dat asigurări clienților că nu a fost vorba de o problemă mai amplă, ci de un caz punctual. În mod firesc, cei 86 de milioane de dolari s-au întors la bancă.
UniCredit a fost desemnată „Banca Anului” la nivel mondial pentru anul 2023 în cadrul ceremoniei anuale organizate de The Banker la Londra, în premieră pentru instituţia financiară. De asemenea, a fost desemnată „Banca Anului în Europa de Vest”, „Banca Anului în Italia” şi „Banca Anului în Bulgaria”, potrivit Agerpres.
Considerate printre cele mai importante standarde de excelenţă bancară din industrie, premiile „Banca Anului” acordate de The Banker evaluează cele mai importante instituţii financiare din lume, pe baza capacităţii lor de a obţine randamente, de a obţine avantaje strategice şi de a-şi servi pieţele, se arată într-un comunicat al băncii.
În ultimii doi ani, de la lansarea planului său strategic „UniCredit Unlocked”, UniCredit a lucrat fără încetare la transformarea sa culturală şi industrială, eficientizându-şi sistemele, sporindu-şi capacităţile digitale şi de date şi încorporând principiile ESG în tot ceea ce face – pentru a deveni o bancă fundamental mai bună şi mai puternică pentru comunităţile pe care le deserveşte.
Vezi și: UniCredit a primit titlul de „Banca Globală a Anului 2023”! Premieră pentru instituția financiară