- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Ce a oferit Kaufland unei femei din Constanța, după ce a reclamat pizza cu mucegai

17 Aug, 13:31 • Bugiu ⁠Ana Maria
Care este răspunsul din partea Kaufland la reclamația femeii din Constanța, care a descoperit că pizza cumpărată de la ei este mucegăită. Ce „recompensă” i-a oferit.
Ce a oferit Kaufland unei femei din Constanța, după ce a reclamat pizza cu mucegai

Magazinele Kaufland au din ce în ce mai multe reclamații în ultima perioadă. Chiar în urmă cu câteva zile, o clientă a cumpărat o pizza congelată dintr-unul din magazinele pe care compania le are în Constanța și s-a „trezit” cu ditamai mucegaiul pe alimentul care urma să-i servească drept cină, potrivit bugetul.ro.

Clienta a postat pe rețelele sociale incidentul și a reclamat „fapta” retailerul-ui german. Kaufland a venit cu un răspuns, dar și cu o recompensă pentru constănțeancă.

Te-ar putea interesa și: Etichete false la Kaufland! O româncă a tras un semnal de alarmă! Răspunsul companiei

foto: Kaufland

Ce a oferit Kaufland unei femei din Constanța, după ce a reclamat pizza cu mucegai

După ce a descoperit că întregul produs este acoperit de mucegai, femeia a fotografiat pe toate părțile pizza și a postat fotografiile pe rețelele sociale, pentru a înștiința consumatorii.

Nu după mult timp, retailer-ul a venit cu un răspuns menit să își liniștească numeroșii clienți. În comunicat, Kaufland afirmă că a verificat toate loturile de pizza congelată din magazinele din județ și că nu au mai fost depistate probleme. Recompensa pentru femeia din Constanța a fost doar restituirea banilor pe care i-a dat pe cumpărarea pizzei mucegăite.

„La Kaufland, tratăm cu maximă seriozitate orice problemă legată de calitatea produselor. Imediat ce am fost informați despre această situație, am efectuat verificări riguroase în toate magazinele noastre din Constanța și la partenerul de livrare.

În urma verificărilor, nu am identificat alte produse cu probleme similare.

Ne cerem scuze și vă asigurăm că sănătatea și siguranța clienților noștri sunt prioritare pentru noi. Valoarea produsului a fost restituită clientei în contul online deținut în platforma de livrare unde a fost plasată comanda.

Totodată, am contactat și furnizorul produsului, Dr.Oetker, care a confirmat că nu există nicio problemă de calitate la nivelul lotului, țării de origine sau a probelor martor.

Rămânem dedicați oferirii unor produse de calitate și ne străduim să asigurăm o experiență de cumpărare plăcută tuturor clienților noștri”, se arată în comunicatul Kaufland.

Te-ar putea interesa și: Eticheta Kaufland devenită virală în România! Cât costă mușchiulețul de porc „deosebit de fraged”