- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Ce este și cum funcționează neuromarketingul. Tot mai mulți retaileri apelează la această tehnică subtilă

13 Jan, 20:05 • Toma Anca
Ce este și cum funcționează neuromarketingul. Retailerii şi-au diversificat tehnicile de marketing, iar aceasta este una dintre cele mai subtile. Pleacă de la reclamele pe care le vezi la TV şi ajunge până la poziţionarea-cheie a produselor în magazin.
Ce este și cum funcționează neuromarketingul. Tot mai mulți retaileri apelează la această tehnică subtilă

Ce este și cum funcționează neuromarketingul. Puțini oameni știu cât de profund este studiat psihicul nostru pentru a înțelege tiparele care prezic alegerile clienților cu mult înainte ca aceștia să fie conștienți de ele. Această metodă se numește neuromarketing.

Citește și: Studiu Deloitte: 6 din 10 directori de marketing au folosit inteligența artificială în activitățile derulate în ultimul an

Ce este și cum funcționează neuromarketingul

Neuromarketingul este cunoscut și sub numele de neuroștiința consumatorului. Acesta studiază în principal creierul consumatorilor și încearcă să modifice comportamentul și procesul decizional al acestora în favoarea produselor sau serviciilor întreprinderii.

Neuroștiința și știința cognitivă sunt folosite pentru marketing. Aceasta aplică neuropsihologia în cercetarea de piață și, într-un fel sau altul, a dus la schimbarea comportamentului unui consumator, potrivit upromania.ro.

Tehnica se concentrează asupra privirii și asupra locului în care clienții o direcționează. Cu ajutorul ei, companiile își pot da seama ce culori, fonturi, reclame, designuri reușesc să capteze atenția consumatorilor.

În plus, eye-tracking poate indica și obiectele care evocă confuzie în rândul acestor persoane.

Electroencefalograma măsoară activitatea electrică din creier cu ajutorul semnalelor electrice care provin de la neuronii din interiorul creierului și poate fi folosită pentru a înțelege ce părți ale creierului se activează atunci când oamenii iau decizii.

Kaufland oferă programe și joburi pentru tineri

Tinerii aduc inovaţie şi energie proaspătă într-o companie, iar integrarea lor într-un mediu de lucru divers stimulează colaborarea şi promovează un climat organizaţional sănătos, esenţial pentru succesul pe termen lung al unei companii.

La hipermarket se regăsesc angajaţi cu vârste începând de la 16 ani, iar media de vârstă este de 34 de ani. Așadar, vine în sprijinul studenţilor şi proaspeţilor absolvenţi cu programe de Internship pe perioada verii şi programe de Trainee.

Pe perioada celor trei luni de vară, tinerii au oportunitatea de a fi implicaţi direct în activităţile departamentelor de Marketing, Resurse Umane, Comunicare & PR, IT, Controlling, Logistică şi Vânzări şi vor avea ocazia să pună în practică toate noţiunile teoretice dobândite la facultate, dar şi să acumuleze unele noi.

Cine poate aplica pentru programul Kaufland Internship Experience:

  • studenţi sau masteranzi
  • cei implicaţi şi deschişi să înveţe lucruri noi;
  • cei care îşi doresc să cunoască echipa Kaufland şi să înveţe secretele departamentelor;
  • cei care deţin cunoştinţe bune de limba engleză (limba germană reprezintă un avantaj);
  • cei care sunt utilizatori experimentaţi al pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • cei care au fost sau sunt implicaţi în diverse activităţi extracurriculare (ex: voluntariat).
Urmărește Daily Business pe Google News