- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Ce salariu primește un casier „La Cocoș”. Supermarketul românesc are nevoie de angajați

22 Sep, 20:17 • Preda Silvia
Supermarketul „La Cocoș” face angajări întrucât are nevoie de personal pentru magazinul din Ploiești. Iată ce salariu primește un casier.
Ce salariu primește un casier „La Cocoș”. Supermarketul românesc are nevoie de angajați

La magazinul „La Cocoș” din Ploiești sunt 10 posturi disponibile, pentru care e necesar să ai o experiență de minim 2 ani. Salariul nu este tocmai unul atractiv, dar supermarketul românesc acordă numeroase bonusuri și prime, arată Bugetul.

„La Cocoș” oferă, pentru postul de casier, un salariu de 3.640 de lei. Venitul este compus din salariul net și 840 de lei tichete de masă. Cel care va ocupa postul va primi și:

  • primă de Paște de 100 de lei, care crește exponențial, odată cu vechimea
  • primă de Crăciun, cu același sistem de creștere
  • bani în plus de 8 Martie, doar pentru femei, în valoare de 80 de lei
  • câte 80 de lei pentru fiecare copil al angajatului, de 1 Iunie
  • bonus de 150 de lei, „cadou” de ziua ta de naștere.

La Cocoș caută angajați care pot lucra în tură de 8 ore pe zi. Se întocmește contract de muncă, iar angajatul va beneficia de training și 21 de zile de concediu, arată sursa citată.

La Cocoș oferă, pentru postul de casier, un salariu de 3.640 de lei

La Cocoș oferă, pentru postul de casier, un salariu de 3.640 de lei
La Cocoș

Lidl oferă aproape 4.000 de lei, Kaufland 4.300, iar Mega Image oferă angajaților săi chiar și peste 4.500, în funcție de anii de vechime.

Citește și: Ce salariu primește un șef de raion la Kaufland. Retailerul german face angajări în mai multe orașe ale țării

Iată criteriile pe care trebuie să le îndeplinească un casier de la supermarketul La Cocoș. Se cere experiență de cel puțin 2 ani, e important să dețină bune abilități de comunicare și rezistență la sarcini repetitive.

Printre sarcinile unui angajat La Cocoș se află:

  • Asigurarea și organizarea mărfii
  • Asigurarea necesarului de marfă
  • Ordonarea rafturilor pe categorii și tipuri de produse
  • Așezarea mărfurilor într-un mod estetic, atrăgător și ușor accesibil pentru client
  • Urmărirea și încărcarea rafturilor în funcție de vânzări
  • Gestionarea etichetelor
  • Verificarea valabilității produselor
  • Controlul zilnic al termenului de valabilitate
  • Scoaterea de la vânzare a produselor cu o zi de valabilitate rămasă
  • Relaționarea cu clienții:Oferirea de informații despre mărfurile expuse
  • Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise de la superiori.

Vezi și: Compania-mamă a Lidl și Kaufland cumpără acțiuni la o companie de transporturi cu operațiuni în România. Cifra de afaceri a colosului economic se ridică la 648 de milioane de euro