Ionuț Popa a venit cu un concept nou în România și a reușit să ajungă de la statutul de angajat la cel de patron al propriului salon de frizerie. A crezut din primul moment în visul lui și a făcut tot ce i-a stat în putință să și-l împlinească.
Clienții care îl cunoșteau de pe vremea când lucra la angajat la alt salon i-au rămas fideli și au apelat la serviciile lui și când a devenit patron. Ionuț a investit 10.000 de euro în salonul său, iar faptul că e competiție mare pe piață în acest domeniu nu l-a dat nicio secundă înapoi.
„Noi le oferim posibilitatea să îşi facă o programare. E un vibe mult mai bun. Folosim şi produse de top. E un mediu plăcut, în care vii cu drag, să te simţi bine, să îţi găseşti stilul, să îţi faci prieteni. E ca şi cum vii la psiholog. Majoritatea clienţilor mei sunt tineri”, a spus Ionuț pentru observatornews.ro.
În 2024, tinerii sunt mai interesați să meargă la barbershop-uri decât la frizerii clasice fiindcă le e mai comod și salvează mai mult timp să facă programări online decât să stea la coadă la salon.
Există și dezavantaje pentru cei care își deschid frizerii clasice, precum cea a lui Ionuț Popa. Tot mai puține persoane le trec pragul în prezent, majoritatea optând pentru barbershop-uri. Diferențele se observă nu doar la prețuri, ci și la diversitatea de frizuri.
Spre exemplu, la frizerie un tuns costă cel mult 30 de lei, iar la barbershop-uri pornește de la 50 de lei.
Citește și O nouă escrocherie prin care hackerii îi lasă pe români fără bani în conturi