Ciocolată cu…jumări? În contextul succesului fulminant al ciocolatei Dubai, un antreprenor român, Fazakas Szilard, a reușit să creeze un produs inovativ ce îmbină tradiția culinară locală cu inovația. Acesta este fondatorul Krausz, o ciocolaterie artizanală din Sântimbru, județul Harghita, iar produsul său recent creat, ciocolata cu jumări, reprezintă o reinterpretare surprinzătoare a tradițiilor gastronomice din România, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Lindt șochează. Ciocolata premium nu este făcută de experți și conține ingrediente controversate! Dezvăluiri în procesul din SUA
foto: ciocolata
Fazakas Szilard a mărturisit că ideea de a crea ciocolata cu jumări a venit din dorința de a dezvolta un produs autentic, inspirat din tradițiile locale. Deși la început a fost achiziționată din curiozitate, această combinație a început rapid să fie apreciată de consumatori pentru gustul său unic și inovator.
Tânărul antreprenor a dorit să îmbine tradițiile locale cu inovația modernă, iar ciocolata cu jumări a devenit un produs simbolic în acest sens. Krausz, brandul pe care l-a fondat, a fost lansat în 2018 și a înregistrat un succes rapid, având produse expuse în târguri și vânzări în rețele mari precum Cărturești și Diverta, dar și în cafenele și băcănii din toată țara. În prezent, ciocolata cu jumări se vinde, atât prin parteneriate comerciale, cât și direct din laboratorul Krausz din Sântimbru sau online.
„Am vrut să intru cumva la un lanț de mezeluri din zona Brașov, cunoscut pentru produsele autentice. Mi-am dorit să creez o ciocolată cât mai autentică.
Așa a apărut ideea de a combina ciocolata cu jumări. Lumea a început să cumpere ca și curiozitate, ca și o glumă, dar după aceea au început să recumpere. Dulce cu sărat se potrivesc întotdeauna. Am vrut să arăt că e o muncă foarte mare până am ajuns aici și nu vreau să fie o glumă din ciocolata noastră”, a declarat Fazakas Szilard, pentru G4food.
Fazakas explică că ciocolata cu jumări este doar unul dintre produsele inovative ale brandului Krausz, care include și alte sortimente de dulciuri, cum ar fi ciocolata cu lapte, drajeurile cu stafide și boabe de cafea.
„Suntem din Harghita, avem și un magazin de prezentare, iar în perioada Crăciunului este cel mai mare vârf de vânzări. Prețul la cacao aproape s-a triplat. De aceea încercăm să punem accent pe educarea clienților despre produsele locale și ingredientele folosite”,a explicat antreprenorul român.
Te-ar mai putea interesa și: Ciocolata Dubai a apărut la un hipermarket din România și costă 19.99 lei. Clienții renunță să mai meargă la Lidl, Kaufland sau Carrefour