O ciudățenie observată de un client Kaufland a creat un val de nelămuriri printre români, care au fost surprinși de diferențele de preț pentru același produs, în special capsulele de detergent. Clientul a filmat produsele de pe raft și a observat diferențe considerabile de preț, precum un detergent Ariel de 95 de lei pentru 51 de capsule, comparativ cu altul de 59,99 lei pentru 72 de capsule, sau 115 lei pentru 69 de spălări. Neînțelegând acest lucru, clientul a cerut părerea internauților, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: De unde provin cotletul și ceafa de porc vândute la Kaufland. Puțini români se uită pe etichetă
foto: Kaufkand
Internauții au explicat rapid că diferențele de preț sunt cauzate de promoții temporare. Etichetele roșii, care indică reduceri mari, aveau prețurile vechi trecute cu roșu, iar cele galbene indicau prețul cel mai mic disponibil pe piață. Astfel, diferențele de preț nu se datorau unei tentative de înșelăciune, ci mai degrabă erau legate de promoțiile valabile într-o perioadă limitată.
„Nu înţeleg logica din Kaufland. Am găsit detergent Ariel la 95 de lei cu 51 de capsule şi la 59,99 de lei Ariel cu 72 de capsule. Dacă ne uităm şi pe un alt produs găsim la 115 lei detergent pentru 69 de spălări. Deci nu înţeleg de ce avem această diferenţă de preţ”, a spus cumpărătorul, care a filmat totul în magazin.
Mai mult, explicând și comportamentul retailerilor, unii utilizatori au spus că acest tip de reduceri este folosit pentru a vinde produse care nu au avut succes pe rafturi și care riscă să rămână neînnoite până la livrarea unei noi comenzi.
„Dacă știi să citești, este un produs la promoție”.
„Eticheta roșie reprezintă oferta. Eticheta galbenă reprezintă cel mai mic de pe piaţă. Dacă vă uitați pe etichetă roşie valabilitatea ofertei durează între 20.11.2024 și 26.11.2024”.
„Este cât se poate de simplă explicația! Când vrei să scapi de un produs care zace de n+1 zile pe raft și nu se vinde, îl pui la preț de nerefuzat între produse ce-l fac să pară „chilipir”. Este ca în povestea cu… ce „frumoasă este”, da’ pusă doar între urâte”.
„Îţi explică nenea care e treaba….Produsele nu se vând în timp util până când furnizorul vine cu următoarea comandă conform contractului… Aşa că , vânzătorii cu amănuntul vând produsele la preț de achiziție ca să scape de stoc”.
Te-ar mai putea interesa și: Concurenţă pentru Lidl, Kaufland şi La Cocoş. Românii rup uşile la Froo, supermarketurile poloneze, care au invadat orașele din țară