- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Cocktailul de 10 milioane de dolari, care face furori la US Open. Toată lumea îl vrea!

15 Sep, 21:32 • Bugiu ⁠Ana Maria
Care este cocktailul de 10 milioane de dolari, care este vedetă la turneul de tenis US Open.
Cocktailul de 10 milioane de dolari, care face furori la US Open. Toată lumea îl vrea!

Cocktailul Honey Deuce, un amestec de vodcă, limonadă, lichior de zmeură și pepene galben, este vedetă la turneul de tenis US Open. Experții se așteaptă ca în acest an să se înregistreze un record în materie de vânzări – peste 10 milioane de dolari, transmite Antena 3 CNN.

US Open este unul dintre cele mai mari evenimente sportive din lume. Asociația de Tenis din SUA își propune să aducă un milion de fani la turneul din acest an, cel mai mare număr de participanți din istoria sa de 56 de ani, mai scrie sursa citată.

Te-ar mai putea interesa și: Cafeaua, „asul” din mâneca celor care lucrează la birou. Legătura ascunsă dintre populara băutură și longevitate

foto: cocktail Honey Deuce

Cocktailul de 10 milioane de dolari, care face furori la US Open. Toată lumea îl vrea!

Honey Deuce este un cocktail emblematic, care poate fi savurat doar la US Open, ceea ce îl face extrem de așteptat de către participanți. Popularitatea sa se datorează exclusivității și asocierii cu evenimentul. Oamenii își doresc cu nerăbdare să-l guste pentru că este un simbol al experienței US Open. Această băutură a devenit un element definitoriu al turneului, iar disponibilitatea sa limitată îi conferă un farmec special.

 Aleco Azqueta, vicepreședinte de marketing pentru Grey Goose (producător de vodcă), a declarat că acest lucru se întâmplă pentru că băutura este disponibilă doar două săptămâni pe an.

„Ceea ce este unic la Honey Deuce este că este ceva pe care oamenii îl așteaptă cu nerăbdare, deoarece poți avea originalul doar la US Open”, a spus el.

Honey Deuce a fost inventat de Nick Mautone, un fost ambasador și restaurator Grey Goose. Ideea i-a venit în timp ce se afla într-o piață și a văzut o miere, moment în care s-a întrebat: „Care este gustul verii?”.

Această întrebare l-a inspirat să creeze băutura. Cocktailul a devenit rapid un simbol al verii și al turneului US Open. Honey Deuce este acum așteptat cu nerăbdare de participanții la turneu.

„A văzut o miere acolo și a spus: ‘Care este gustul verii?’”, a povestit Aleco Azqueta.

La evenimentul de anul trecut, cocktailul a generat vânzări de peste 10,1 milioane de dolari. A devenit atât de popular, încât turneul are mai multe baruri „Honey Deuce Express”, care vând doar această băutură.

Peste 2,2 milioane de Honey Deuces au fost vândute la US Open de la inventarea sa în urmă cu aproape două decenii, noi recorduri fiind așteptate în acest an.

Te-ar mai putea interesa și: Un bărbat din Galați a dat lovitura cu o băutură inventată de el. Sute de români stau la coadă pentru ea. Este mai bună decât Coca Cola