Ca urmare a scăderii comenzilor și nivelul de ineficiență crescut după terminarea pandemiei, compania spaniolă are de gând să concedieze 250 de angajați. După imensa creștere avută în perioada de criză globală în contextul COVID-19, Glovo trece în acest moment printr-o perioadă care se luptă cu scăderi semnificative, scrie economedia.ro, potrivit Reuters.
6,5% din nivelul forței de muncă al companiei va fi redus, afectate fiind în principal birourile Glovo din Barcelona.
“Decizia de concediere afectează în mare măsură sediul central al companiei din Barcelona, în domenii precum funcțiile de sprijinire ale afacerilor, recrutarea și datele”, a declarat Oscar Pierre, directorul executiv al companiei, printr-un comunicat oficial.
Mai citește și: Uniformele noi arată mai rău decât cele vechi la doar o lună de la achiziție. Polițiștii se simt batjocoriți. Poliția Română, nicio explicație
Cea mai mare parte a forței de muncă o reprezintă, pentru companie, curierii. Aceștia nu vor fi afectați de decizia concedierii.
“Nu vor fi afectați curierii, cei care fac cumpărăturile clienților sau angajații din prima linie”, a completat directorul.
De la lansarea platformei, în 2015, Glovo a trecut printr-o extindere rapidă care a creat un val de ineficiențe operaționale dar și o scădere a cererii în trimestrul al patrulea a artătat că factorii externi au afectat performanța industriei de livrări, a mai spus Oscar Pierre.
“Situația macroeconomică actuală, cu rate ale dobânzii și inflație în creștere, scade puterea de cumpărare a consumatorilor, iar unii aleg să comande mai rar”, a spus Pierre, adăugând că “viziunea și strategia noastră nu s-au schimbat”, a încheiat acesta.
Nu lăsa lucrurile să îți scape. Informează-te și în legătură cu: Vouchere energie 2023. Beneficiarii, verificaţi la sânge. Anunţul ministrului Boloş: „În urma verificărilor, unii vor fi excluşi de pe listă”