Oficial, Mega Image a finalizat achiziția lanțului de supermarketuri Profi, o tranzacție care a ținut piața de retail din România în suspans. Recent încheiată, această mutare strategică a început deja să genereze schimbări semnificative, inclusiv plecări din echipa de conducere. Gaetan Pacton, CEO-ul Profi, a anunțat că își va încheia mandatul, lăsând loc unei tranziții importante în structura de leadership, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Afaceri insolite care aduc profituri de 100%. Ce este „Terapia cu coșciuge” şi cum verifică „damele de control” o căsnicie
foto: Profi
Într-un mesaj public, Pacton și-a exprimat mândria și recunoștința pentru realizările avute alături de echipa Profi, dar a confirmat că este momentul să predea ștafeta. El a preluat conducerea Profi în toamna anului 2022, după ce Pawel Musial a părăsit funcția după aproape trei ani. Locul său va fi ocupat de Mihai Spulber, în prezent Senior Vice President Operațiuni și Supply Chain la Mega Image, care își va asuma oficial rolul din luna iulie.
Această achiziție deschide calea pentru transformări majore în rețeaua Profi, care numără peste 1.650 de magazine în România. Cel mai probabil, aceste unități vor fi integrate în rețeaua Mega Image, ceea ce implică adoptarea unui nou brand, schimbarea identității vizuale și implementarea programelor de fidelizare caracteristice retailerului belgiano-olandez. Mega Image este cunoscut pentru cardul său de fidelitate, ușor de obținut și fără solicitări de date personale, un beneficiu care ar putea fi extins și în fostele magazine Profi.
Achiziția Profi, realizată de Ahold Delhaize, compania-mamă a Mega Image, pentru peste 1,3 miliarde de euro, marchează o consolidare semnificativă a poziției acestui gigant pe piața de retail din România. Frans Muller, CEO al Ahold Delhaize, a subliniat ambițiile companiei de a oferi valoare clienților printr-un sortiment diversificat de produse, inclusiv cele marcă proprie, și printr-o experiență de cumpărături îmbunătățită atât online, cât și offline.
„Credem că avem un set foarte convingător de ambiții, care, dacă vor fi îndeplinite, vor produce o creștere puternică pentru compania noastră. În același timp, am observat o dinamică puternică și în creștere la mărcile noastre în ambele regiuni.
Pe măsură ce inflația s-a temperat și oportunitățile promoționale au crescut, susținute de vânzători, mărcile noastre au continuat să ofere o valoare deosebită pentru clienți, prin programele de fidelizare și sortimentul larg de produse naționale și marcă proprie și oferind o experiență de cumpărare bună atât online cât și în magazin”, a declarat Frans Muller, președinte și CEO Ahold Delhaize.
Te-ar mai putea interesa și: Profi a furat startul pentru Black Friday 2024. Reducerile la raft vor atrage milioane de români