- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

De ce să îți oprești serviciul de date mobile. Turiștii români care părăsesc țara se trezesc cu costuri suplimentare

02 Jul, 14:31 • Constantin Cristina
Mai mulți turiști rămân fără bani când pleacă în vacanță în străinătate. Însă, neatenția îi face să plătească costuri suplimentare.
De ce să îți oprești serviciul de date mobile. Turiștii români care părăsesc țara se trezesc cu costuri suplimentare

Turiștii români sunt revoltați că de fiecare dată când părăsesc țara se trezesc cu costuri suplimentare generate pe telefon, a informat ziare.com.

Neatenția îi face să plătească sume considerabile. Este cazul mai multor turiști care s-au declarat nemulțumiți pe unul dintre forumurile de pe Facebook destinate vacanțelor. Acolo, internauții s-au aprins și și-au dezvăluit plângerile.

Citește și: Vacanțe 2023. De câți bani ai nevoie pentru un concediu de 9 nopți într-un hotel de 5 stele din Turcia

De ce să îți oprești serviciul de date mobile. Turiștii români care părăsesc țara se trezesc cu costuri suplimentare

„Bună dimineața! Ieri am ajuns in Turcia – Alanya și am avut datele mobile dezactivate dar totusi astazi la o verificare cost control am observat că avem costuri suplimentare (diferite pe cele 3 telefoane ale familiei). Menționez ca hotelul are wi-fi în toate locațiile. Telefonul a fost folosit doar în modul wi-fi. Ce mă sfătuiți să fac în afara de a închide telefonul? Va mulțumesc!”, a scris aceasta mâhnită de situația creată.

turiști
turiști

Oamenii nu înțeleg de ce plătesc costuri suplimentare din cauza serviciului de date mobile atunci când părăsesc țara.

„În fiecare an când merg în Turcia mi se fură bani de către operatorul de telefonie. În momentul când intru în Bulgaria se fură banii din cont, mi s-a întâmplat și în Turcia, dar cel mai des în Bulgaria. De menționat că nu am folosit datele mobile, nu am sunat, dar când am ajuns acasă aveam lipsă mulți euro cu toate că n-am activat roaming-ul, n-am sunat, am folosit doar wi-fi de la hoteluri”, a confirmat altcineva pe grupul de Facebook.

„Din păcate la fel am pățit și noi, cred ca e o ”manevră” să fim taxați suplimentar deși am avut datele închise”, a subliniat o altă persoană.

Ca soluție oferită de alții, închiderea serviciului de date mobile nu este suficientă. „Opriți din setări roaming de date și nu o să mai genereze costuri”, a explicat cineva pe rețeaua socială.

Alte articole: Vacanţe români 2023. Peste 64% au bagajele făcute, majoritatea au ales Europa. Costul mediu al biletului de avion 100-300 de euro

Urmărește Daily Business pe Google News