- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

De la un vis din liceu, la o adevărată afacere în prezent. O familie a dat lovitura cu săpunuri handmade, care se vând și în Islanda. Maryiln Soap, un adevărat bussines

27 Jun, 11:00 • Cornel Ghimeșan
Uneori, un vis te poate duce departe, mai ales dacă chiar crezi în el. Ariana Hileagă este unul dintre cele mai bune exemple, pentru că de la o simplă pasiune a mamei sale de a face săpunuri s-a ajuns la o adevărată afacere de familie. Vezi în rândurile următoare toate detaliile.
De la un vis din liceu, la o adevărată afacere în prezent. O familie a dat lovitura cu săpunuri handmade, care se vând și în Islanda. Maryiln Soap, un adevărat bussines

Pasiunea mamei ei pentru săpunuri a dat startul acestei afaceri, apoi a urmat dorința soacrei de a vinde produsele handmade și așa s-a ajuns la crearea unei mici afaceri care le-a schimbat viața!

Ariana Hileagă, fondatoarea Marilyn Soap este foarte mândră de ce a putut realiza împreună cu familia sa.

Te-ar putea interesa și Afacerea cu care o româncă a dat lovitura! S-a inspirat din Italia și a venit în țara natală pentru a avea succes

Desigur, la început lucrurile nu au mers chiar ca pe roate, însă încrederea și pasiunea au dus afacerea mai departe, mai exact, peste hotare!

Un magazin din Islanda cere săpunurile româncelor noastre, mai ales pentru că sunt naturale și făcute cu grijă și multă muncă.

„Soacra mea se ocupă de partea de producţie a săpunurilor, într-un mic sat din Alba, iar partea vizuală îmi revine mie, dar de fapt ideea a fost a mamei mele“, povesteşte Ariana Hileagă, fondatoarea Marilyn Soap, într-un nou episod al Afaceri de la Zero, emisiunea micilor antreprenori.

Mai mult decât atât, spune Ariana, în anii de liceu a susţinut un proiect în care trebuia să facă un plan de afaceri, iar marea inspirație a fost chiar pasiunea mamei ei pentru săpunuri.

Ei bine, uneori poate manifestăm fără să vrem anumite lucruri, iar în cazul tinerei, cu siguranță totul are un sens acum.

„Soacra mea a acceptat imediat“, a spus Ariana. Mai apoi a urmat partea de testare, care a durat un an întreg și a început în 2019.

„Un an întreg am testat diverse reţete, proporţii ale săpunului, forme, texturi şi abia la mijlocul anului 2020 am început să ne îndreptăm spre vânzare.“

Săpunurile Marilyn sunt realizate din uleiuri naturale și nu sunt folosite deloc grăsimi animale, la care se adaugă uleiuri esenţiale şi plante.

Prețul pentru un săpun diferă în funcție de arome. De exemplu, un săpun cu scorțișoară are prețul de 29 de lei, însă există și alte săpunuri la diferite prețuri, însă și acelea sunt accesibile. Vorbim despre sume de 30 sau 34 de lei.

„Săpunul trebuie să stea la maturat undeva la 4-6 săptămâni. Acest lucru implică şi culesul unor plante, infuzarea lor. Soacra mea e pasionată de acest lucru. Folosim ulei de măsline, de cocos sau uleiul de floarea soarelui. Ne folosim de scorţişoară pentru a da un miros mai puternic. Pentru unele săpunuri care sunt exfoliante folosim seminţe de mac sau cafea măcinată, lavandă”.

Dacă partea de producţie este realizată de soacra ei, partea de imagine este creativitatea Arianei, de care sigur este mândră.

„Eu de profesie sunt arhitect, acesta este jobul meu de zi cu zi. Pasiunea pentru branding a fost parte a procesului meu de învăţare, la un moment dat am cochetat cu partea de graphic design pentru că mi se părea mai permisivă şi experimentală. De asta am şi insistat ca soacra mea să producă săpunurile, pentru ca şi eu să îmi pot crea un brand.“

„În perioada de testare, un concept store ne-a rugat să le trimitem produse. Noi nici nu le aveam finalizate, dar pentru că s-a întâmplat acest lucru, ni s-a părut un lucru spectaculos şi uşor”, mai spune ea, conform Zf.ro.

Afacerea româncelor, un vis realizat

După un timp, când au început să caute diverse canale pentru a ajunge cu produsul la client, nu a mai fost deloc ușor, însă fondatoarele Marilyn Soap au rămas la fel de focusate pe munca lor.

„Credeam că toţi vor vrea să colaboreze cu noi, dar nu a fost chiar aşa. Iniţial, a fost dificil să ne obişnuim cu refuzul, dar nu ne-am îndoit de ce aveam noi numai pentru că am fost refuzaţi. Am mers mai departe.“

În prezent, gama Marilyn este formată din 7 produse care pot fi achiziţionate de pe contul de Instagram, dar şi din magazine care promovează producătorii locali, în Capitală sau Constanţa.

„Încercăm să împingem un pic barierele şi în extern. Prin intermediul unui concept store, am întâlnit o persoană care locuieşte în Islanda şi am primit propunerea să vindem săpunuri acolo.

Citește și Loc de muncă plătit cu 40.000 de euro. Se fac angajări rapid

Dar din nou, propunerea a venit din exterior. Pare uşor aşa, dar dacă începi să te gândeşti tu cum ai putea să faci asta, este greu. Cu toate acestea, ne dorim foarte mult să ajungem în cât mai multe ţări. A nu te îndoi de tine chair şi atunci când lucrurile nu merg aşa cum vrei este cel mai important lucru pe care poţi să îl faci”.

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult