La scurt timp, însă, au făcut o descoperire care le-a dat totul peste cap. Familia cu doi copii ar fi trebuit să parcurgă o distanță de două ore de la aeroport până la cazarea din Tenerife, așa că părinții au căutat să se intereseze despre modul în care puteau schimba rezervarea.
Singura modalitate de a putea ajunge de la aeroport la cazare era cu feribotul. Când au văzut acest lucru, au făcut tot posibiliul să modifice planificarea inițială. Nouă ore li se părea prea mult și chinuitor să piardă pe drum doar ca să ajungă la cazare, plus că ar fi pierdut destul de mult timp de relaxare. Au strâns bani din timp pentru această vacanță în Tenerife și au planificat-o până la cel mai mic detaliu, dar un singur lucru le-a scăpat, și anume unde era plasată unitatea de cazare.
Cu toate că a făcut tot ce s-a putut ca să-și primească banii înapoi, familia din Edinburgh a nu a reușit nimic în acest sens. Plătise vacanța integral și a răams cu buza umflată. Angajații de la unitatea de cazare a transmis că nici nu se pot da banii înapoi, nici nu se poate modifica rezervarea. Părinții au luat legătura cu reprezentanții de la companiile aeriene în legătură cu modificarea zborurilor. Reprezentanții unei publicații online, Edinburgh Live, au intervenit în acest caz și au luat legătura cu reprezentanții unității turistice și, în cele din urmă, după multe insistențe, familia a primit un credit prin intermediul căruia să facă rezervare la o altă unitate turistică.
„A fost un pachet de vacanță, așa că mai întâi alegi hotelul și apoi zborurile. Primele opțiuni de zbor au fost de la Edinburgh la Aeroportul Tenerife Sud. Nu am fost niciodată, așa că am presupus că acesta este cel mai apropiat aeroport de hotel. Nu am fost niciodată într-un pachet de vacanță în care să ofere opțiunea de a merge cu mașina de nouă ore la hotel de la aeroport, așa că am făcut rezervarea. Hotelul a spus că este „complet rambursabil”. La aproximativ o oră de la rezervare, am verificat distanța de la aeroport până la hotel pentru a putea stabili transportul. Mi-am dat seama că era o călătorie de aproximativ nouă ore cu feribotul între ele.
Un reprezentant al clienților mi-a spus că toate zborurile lor sunt nerambursabile. Ea a refuzat să mă pună în legătură cu un manager sau să mă ajute să-mi rezolv reclamația. Așa că am închis și am decis că va trebui doar să rezervăm un hotel lângă aeroport”, a povestit mama pentru Edinburgh Live.