Cei doi soți, foști polițiști, au decis să renunțe la tot ce știau până atunci și să facă o schimbare majoră. În urmă cu 13 ani au abandonat cariera în Poliția Română și au plecat în Franța pentru a duce un trai mai bun.
Acum, sunt afaceriști de succes în domeniul viticulturii. E vorba despre Ionela și Darius Jianu, doi soți de 39 și 35 de ani. După ce au lucrat în Franța timp de 10 ani, au ajuns să fie patroni, potrivit cetăteanul.net.
Citește și: Guvernul votează astăzi un proiect major! Crește salariul pentru militari și polițiști
Aceștia au început ca agricultori, dar s-au ocupat și de grădinărit și viticultură. Au învățat și limba franceză pentru a se descurca mai ușor atunci când trebuiau să interacționeze cu oamenii de acolo. În cele din urmă, au ajuns la Vallet, zona Nantes, unde s-au angajat la moșia condusă de Dominique Coraleau și Pierrick Babonneau.
După ani de muncă, patronii au decis să se pensioneze, așa că le-au oferit celor doi polițiști posibilitatea de a prelua moșia, având mare încredere în ei.
„La început am crezut că e o glumă, nici nu ne-am imaginat vreodată asta”, spune Ionela.
Chiar dacă patronii francezi aveau copii, aceștia nu au fost interesați de preluarea afacerii, așa că românii au devenit proprietarii a 45 de hectare în La Chapelle-Heulin, ajutați de doi consultanți de management și de camera de agricultură din regiune.
Pierrick a rămas alături de români, dar ca simplu consilier, pentru a se asigura că aceștia au tot ce le trebuie pentru o tranziție ușoară.
„Am vrut să le ofer libertate totală, fără a-i dezamăgi. Dacă aș fi transmis afacerea copiilor mei, i-aș fi însoțit, deci de ce să nu îi însoțesc pe Darius și Ionela? Avem o înțelegere, totul este scris. Suntem conectați. Oferta noastră este o victorie pentru toți. Eșecul lor ar fi și eșecul meu”, a declarat fostul patron.
Citește și: Polițiștii au gonit pe șosele într-un Lamborghini pentru a livra doi rinichi. Operațiune inedită în Italia!
La fel s-a întâmplat și cu Claudia Harbor, o femeie care a pornit o afacere cu doar 200 de euro și care acum are o cifră de afaceri de 19.000 de euro. Ea face genți minimaliste, o afacere la care nimeni nu s-a mai gândit.
„CMOOD este un brand românesc înfiinţat în 2014 care îşi propune genţi minimaliste, cu accent modern adus de accesorii aurii sau argintii, de barete mixte scurte şi lungi.
Acesta oferă posibilitatea de a personaliza produsele deoarece eu m-am lovit întotdeauna de această variantă de a-mi personaliza geanta şi am dorit să creez şi variante care pot fi purtate atât ziua, cât şi seara”, spune Claudia.