Kaufland este unul dintre cele mai apreciate hypermarket-uri din România, aflându-se în topul preferințelor clienților, atunci când hotărăsc unde să își facă cumpărăturile. Totuși, retailer-ul a dezamăgit în ultima perioadă oamenii care i-au trecut pragul. O româncă a tras un semnal de alarmă pe rețelele sociale, în legătură cu „o țeapă” pe care a luat-o în magazin cu o etichetă falsă, potrivit bugetul.ro.
Este știut că retailer-ul a avut mare succes încă de la apariția în țara noastră și vânzările nu stagnează deloc nici în prezent. Oamenii vin și revin la Kaufland, dar există, totuși, și situații neplăcute care îi pot determina pe unii clienți să își regândească următoarea vizită la magazin.
Te-ar putea interesa și: Eticheta Kaufland devenită virală în România! Cât costă mușchiulețul de porc „deosebit de fraged”
foto: Kaufland
O femeie a fost surprinsă când s-a uitat pe bonul primit la casă. Aceasta a observat o diferență semnificativă între prețul unui anumit produs la raft și prețul tipărit pe chitanță.
La raft, costul unui pachet de fasole era 13,29 lei, dar a ajuns să plătească la casă 17,49 lei.
„Bună, las și eu bonul acesta de la Kaufland aici, în cazul în care cumpărați de acolo fiți foarte atenți la prețul afișat la raft și cel de pe bon, deoarece nu corespund. Prețul la fasolea pe care am cumpărat-o era de 13,29 lei și mi s-a încasat cu prețul de 17,49 lei!
Aveți mare grijă să nu pățiți la fel! Uitați-vă pe bon cu atenție! Nici nu vreau să mă gândesc câte persoane până la mine… și după… au mai fost înșelate”, a declarat clienta, atașând și imagini cu bonul și eticheta din magazin
Răzspunsul Kaufland nu a întârziat să apară. Reprezentanții au cerut iertare pentru situație, corectând greșeala imediat cum a fost sesizată, iar româncă și-a primit înapoi diferența de bani.
„Ne cerem scuze pentru situația semnalată și menționăm faptul că eticheta a fost corectată imediat de colegii noștri din magazin, iar diferența de preț a fost restituită clientei. Ulterior, am demarat verificări suplimentare ale tuturor etichetelor leguminoaselor din magazin.
Dorim să asigurăm toți clienții că, în eventualele situații în care există o diferență de preț raft-casă, se pot adresa Biroului de Informații pentru restituirea sumei.
Totodată, subliniem faptul că nu este vorba de o practică, ci de o eroare umană, pe care ne străduim întotdeauna să o evităm.
Depunem constant eforturi să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături cât mai plăcută și menținem întotdeauna o comunicare transparentă”, au transmis reprezentanții Kaufland, potrivit Lugojeanul.
Te-ar putea interesa și: În urmă cu 17 ani, șeful magazinelor Kaufland România dădea cu mopul într-un Lidl. Cum a ajuns să fie CEO-ul uneia dintre cele mai mari rețele de hipermarketuri