Sectoarele de Fashion și Electro-IT sunt printre cele mai competitive din retailul românesc din punct de vedere al prețurilor, potrivit unui raport întocmit de un start-up specializat în monitorizarea tarifelor, conform raportului realizat de platforma pentru monitorizarea automată a prețurilor PriceFlux.
Datele PriceFlux arată că domeniul Fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce Electro-IT acoperă 19% din total.
În topul industriilor competitiv se mai află DIY – bricolaj (10%), iar restul de 27% este reprezentat de Farma, Automotive, Beauty, Books, FMCG, Optică etc.
Startup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează între 4 și 6 milioane de produse, zilnic, și lucrează cu magazine online din opt țări din Europa, potrivit economedia.ro.
Citește și: Trucul de la casele de marcat cu ajutorul căruia coloșii din retail își manipulează clienții
Cu o creștere de 100% a numărului de piețe monitorizate în ultimul an, compania și-a propus să își consolideze prezența în țările în car activează și să exploreze noi oportunități pe piețele europene în viitor.
PriceFlux și-a atins scopul de a se dezvolta regional și a reușit să atragă 31 de clienți, distribuiți în opt țări – România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia.