Lanțul românesc de cafenele 5 to go se bucură de un real succes. Cu peste 1.650.000 de clienți care trec pragul cafenelelor 5 to go în fiecare lună, firma și-a crescut constant cifra de afaceri, arată revistabiz.ro.
Aproape toți cei care au stabilit un acord pe 5 ani au prelungit perioadă, cu încă 5, fiind mulțumiți de rezultat.
„Fiecare nou record setat de 5 to go este pentru noi mai mult decât o realizare internă de care suntem mândri și recunoscători. Este înainte de toate o confirmare a potențialului enorm pe care îl are un brand 100% românesc, început de la zero, în care am crezut”, declară Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Lucian Bădilă, co-fondator, a dezvăluit, anul trecut, că firma semnează, lună de lună, câte 13 contracte de franciză.
„Semnăm lunar aproximativ 13 noi contracte de franciză, iar 97% dintre contractele deja active au fost prelungite, ceea ce dovedește eficiența acestui model de business și valoarea parteneriatelor pe care am reușit să le construim cu francizații noștri.
Comunicăm îndeaproape cu fiecare antreprenor și acționăm ca o echipă, pentru a ne asigura că toate locațiile respectă standardele 5 to go și oferă clienților experiențe pozitive de consum.
Pe lângă deschiderea de noi unități, lansări de produse și consolidarea prezenței în retail, pregătim multe alte suprize pentru clienții noștri în perioada următoare”, a spus Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
Până în decembrie 2024, fondatorii vor ca pe piața locală să mai deschidă încă 120 de noi cafenele.
„Evoluţia actuală a numărului de locaţii se încadrează în targetul propus pentru prima parte a anului, acesta este ritmul necesar pentru a atinge, sau chiar depăşi, borna de 650 de cafenele deschise până în decembrie. În continuare ne vom consolida prezenţa în special în oraşele mari din România, precum Cluj, Iaşi, Braşov, Suceava.
Atât pe plan local, cât şi în ţările vecine, testăm piaţa, analizăm trendurile şi ne adaptăm strategia de brand şi poziţionarea de preţ, dacă este cazul”, a mai spus, recent, Radu Savopol.