Compania în care frații Dedeman dețin un pachet de 17% dintre acțiuni, Vrancart Adjud iese pe plus în primele 9 luni ale anului 2022. Producătorul de carton ondulat VNC a înregistrat venituri totale de 410,1 milioane în ianuarie-septembrie 2022, fiind remarcată o creștere de 51,5% față de cifrele din anul trecut.
Alte articole: O nouă lovitură de sute de milioane de euro pentru frații Pavăl! Grupul Dedeman cumpără o nouă clădire mamut de birouri din București
Profitul net al societăţii a ajuns la 9 mil. lei, cu 14% sub rezultatul primelor nouă luni din 2021, respectiv 10,5 mil. lei, potrivit datelor din raportul financiar prezent la BVB. Între timp, profitul operaţional a ajuns la 16,4 mil. lei, plus 15%.
„Evoluţia în primele nouă luni ale anului a fost influenţată de majorarea preţurilor materiilor prime şi a tarifelor la utilităţi generate de trendurile din piaţa internaţională care s-au regăsit şi pe piaţa locală, precum şi a cheltuielilor cu salariile şi serviciilor prestate de terţi”, scriu reprezentanţii Vrancart. Aşadar, cheltuielile din exploatare au urcat de la 256,2 mil. lei la 393,8 mil. lei pe 30 septembrie 2022, deci un avans de 53,7%. ”
GRUPUL VRANCART activează în piața din România prin companiile sale – Vrancart S.A., Rom PAPER, Vrancart Recycing și ECOREP GROUP – în domenii conexe reușind să integreze în circuitul de producție deșeurile de hârtie și carton în produsele realizate.
VRANCART (VNC), companie cu tradiție înființată în anul 1977 este listată la Bursa de Valori București (2005), acționarii majoritari ai companiei fiind S.I.F. BANAT-CRISANA S.A. și Frații Dedeman
În cei peste 40 de ani de experiență VRANCART a dovedit continuu implicarea în activitățile de mediu prin dezvoltarea capacităților de colectare, reciclare, producție și servicii, devenind astfel unul din principalii jucători din piață care oferă servicii integrate pentru a reda viată deșeurilor de ambalaje.
VRANCART este unul din principalii jucători pe piața produselor de carton ondulat și a hârtiilor igienico-sanitare din România, a reușit prin investiții strategice să dezvolte principalele linii directoare: