Chinezii intră pe piața din România printr-o companie foarte îndrăgită de români, Trendyol, pe care cei de la AliBaba o dețin în proporție de 76%. Acest lucru va face ca produsele să poată să fie livrate mult mai repede și ca sute de noi locuri de muncă să fie create, potrivit romaniatv.net.
Te-ar mai putea interesa și: Înșelătoria cu pachete nesolicitate, ultima găselniţă a hoţilor online. Atenţie la comenzile de pe Amazon, Shein sau Aliexpress
foto: Alibaba
Sute de noi locuri de muncă așteaptă doritori, după ce chinezii de la compania AliBaba, gigantul chinez ce deține o cotă majoritară din retailerul turc Trendyol, vor avea afaceri în țara noastră. Aceștia deschid un punct de lucru în apropiere de București și spun că vor avea nevoie de 250 de muncitori locali.
„Pe măsură ce cererea pentru produsele listate pe Trendyol continuă să crească, atât în România, cât și în regiune, dezvoltarea unui hub logistic care să ne apropie de clienți a devenit o prioritate.
Acest depozit ne va ajuta să operăm mai eficient și să le oferim clienților noștri acces mai rapid la produsele lor preferate. Centrul logistic din România face parte, totodată, din angajamentul nostru pe termen lung de a investi pe plan local și de a crea locuri de muncă”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Centrul logistic Trendyol va fi operațional până la finalul lui 2024 și se va desfășura pe o suprafață de aproximativ 50.000 de metri pătrați. Se va afla în Ștefăneștii de Jos, iar primele livrări din acest depozit vor începe să fie făcute încă din primele luni ale anului 2025.
Compania CXO, cel mai mare furnizor global de logistică contractuală, va fi implicată în operațiunile logistice, conform lui Stefan van Hoof, Director General pentru Europa Centrală al GXO.
„Suntem încântați să extindem parteneriatul cu Trendyol și în România, pe lângă operațiunile din Polonia, și să valorificăm expertiza noastră în zona de fashion pentru a oferi o experiență de consum optimă când vine vorba de procesarea comenzilor e-commerce, distribuția omnichannel și logistica retururilor.Angajamentul nostru comun față de principiile ESG, în special în optimizarea proceselor de retur, va fi esențial și reprezintă o componentă cheie a parteneriatului nostru în plină dezvoltare”, a spus Stefan van Hoof.
Te-ar mai putea interesa și: Adio chilipiruri din China! UE va impune taxe pe produsele achiziționate de pe Temu, Shein și AliExpress în 2024