Hesburger este cel mai important lanț de fast-food din Finlanda și țările Baltice, dar și unul dintre cele mai populare din Europa. Acesta a pătruns pe piața din România, deschizând prima locație în Râmnicu Vâlcea, în vara anului 2023. Recent, și-a extins prezența prin inaugurarea unui alt restaurant la aeroportul Henri Coandă – Otopeni, potrivit profit.ro.
Hesburger are o istorie de mai bine de jumătate de veac și este o afacere de familie care s-a extins pe plan internațional, ajungând la un total de 274 de restaurante în Finlanda, 61 în Lituania, 52 în Estonia și Letonia, 31 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și unul în Polonia.
Te-ar putea interesa și: Așa îți fură hackerii datele personale! Ce nu trebuie să faci niciodată prin restaurante sau în diferite atracţii turistice
foto: hesburger
Compania are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda, iar la nivel mondial, numărul total al depășește 8.700. Anul trecut, unitățile au adus un profit de 172 milioane de euro.
„Am decis să intrăm pe piața din România după o analiză detaliată a pieței locale și suntem încrezători în oportunitățile de dezvoltare de aici. Avem o experiență extinsă de expansiune în regiune, în special în țările Baltice și Bulgaria.
În acest moment, suntem în discuții pentru deschiderea de noi locații în diverse orașe din România, inclusiv în București. Planificăm să lansăm 10 restaurante Hesburger la nivel național în primul an, cu investiții de peste 8 milioane de euro”, a declarat Ieva Salmela, Director de Dezvoltare Internațională și Marketing Hesburger.
Compania a fost fondată în secolul 20 de către Heikki Salmela și de soția sa Kirsti Salmela, în orășelul Naantali. Încă din 1966, aceștia și-au făcut debutul cu produse de calitate și rețete originale, fapt care le-a asigurat succesul pe plan internațional.
În România, aceștia preconizează că vor avea parte de multe reușite și doresc să ofere clienților români o alternativă proaspătă în sectorul fast-food.
Accentul companiei este pus pe sustenabilitate, aceștia investind în ambalaje ecologice și având inițiative care reduc amprenta de carbon a lanțului de restaurante.
Mai mult decât atât, reacțiile pozitive ale clienților din Râmnicu Vâlcea au reprezentat un început promițător pentru planurile de extindere în țară.
Te-ar putea interesa și: Afacerea care face furori în România. Restaurantele fără bucătari fac un profit uriaș: produse de peste 400.000 de euro au fost vândute doar într-o lună