Cei ce vor să investească în altceva decât în businessurile pe care deja le-au pus pe linia de plutire se îndreaptă cu pași repezi spre ceva sigur, mai exact, hoteluri. Acestea au devenit atracția numărul unu, oferind siguranță și profit, scrie zf.ro.
Din ce în ce mai multe hoteluri au început să apară în orașele mari din România și în zonele cu potențial turistic ridicat. Acestea au zeci sau sute de camere, confort de minimum 4 stele, și vin înregistrate sub mărci proprii sau branduri internaționale de către antreprenorii locali.
De exemplu, una dintre cele mai mari investiții pe care un antreprenor local le-a făcut se află la Cluj sub numele de Radisson Blu. Hotelul este deținut de către Horia Ciorcilă, șef al Băncii Transilvania. Radisson Blu Timișoara este sub tutela lui Ovidiu Șandor, nume extrem de cunoscut în partea de vest a țării, acesta fiind unul dintre antreprenorii cei mai mari la nivel local.
Alma Health & Spa Retreat, aflat pe numele lui Vasile Dogărescu, se găsește în Brăila. Proprietarul hotelului deține, pe lângă acesta, mai multe businessuri în sectorul agricol dar și un lanț de benzinării.
Aceste tipuri de hotel sunt mai căutate de către turiștii care vin în zonele atractive și care vor să beneficieze de confort la scară maximă. Acest lucru face ca piața să sufere modificări și determină antreprenorii mai mici să se implice mai mult în activitățile pe care le desfășoară, lucru care nu este deloc ușor.
Te-ar mai putea interesa și: Investigații pe banii statului. Ai nevoie doar de trimiterea de la medicul de familie. Vezi furnizorii care asigură servicii decontate în 2023
În Arad, de exemplu, primul brand internațional din sector se va deschide abia anul viitor. Deși orașul are o industrie puternică și investiții semnificative, investitorii străini au ales abia acum să construiască în zonă.
Noul hotel va aparține familiei Ghinea, deținătoare a grupului Arsat din Arat, care se ocupă cu activități în industrie și agricultură. Familia a investit peste 50 de milioane de euro pentru un proiect imobiliar mixt din care aparține primul Autograph Collection by Marriott din afara Bucureștiului. Acesta va fi primul brand internațional din industria hotelieră a Aradului.
Marea partea a investitorilor se axează pe zone unde infrastructura hotelieră lipsește cu desăvârșire sau este slab dezvoltată. În acest fel, antreprenorul are siguranța faptului că va obține profit dacă zona este atractivă.
Informează-te și în legătură cu: Care este bugetul prevăzut pentru panourile fotovoltaice, în 2023. Ministrul Tanczos Barna: „Vom putea finanţa cel puţin 150.000 de proiecte”