„Lăsați-vă surprinși de România!” – #MEAT a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța , pe străzile din Paris.
Scopul campaniei în spațiul public este să capteze interesul publicului francez pentru România ca destinație turistică și să transmită un mesaj puternic, cu un accent deosebit asupra bogăției sale culturale și naturale, conform Ministerului Turismului.
Conform celor mai recente informații publicate de către Eurostat, în primul semestru al acestui an au vizitat România un total de 2.050.647 turiști străini.
Valorosul fotograf a mai avut de-a lungul anilor fotografii utilizate pentru diverse campanii publicitare de către companii în țară și peste hotare.
„Mi s-a întâmplat destul de des să am fotografii publicate în străinătate. Cele mai multe fotografii vândute au fost în Statele Unite. Mi s-a întâmplat de mai multe ori să primesc telefoane de la oameni care nu mă știau și care doreau să cumpere fotografii realizate de mine. Iar acest lucru reprezintă de fiecare dată o bucurie, o validare reală a abilităților mele fotografice, pentru că oamenii apreciază imaginile mele fără să mă cunoască pe mine. Cea mai scumpă fotografie pe care am vândut-o a fost pentru 300 de dolari”, adaugă Paul Antonescu.
Alte articole: Topul țărilor în care locuiesc cei mai mulți milionari. SUA, China și Franța domină clasamentul în 2023