Produsul, cumpărat dintr-un magazin Profi cu doar câteva minute înainte, a avut un strat gros de mucegai vizibil, care a generat reacții și controverse în rândul utilizatorilor de pe rețelele sociale.
Conform videoclipului distribuit și relatărilor preluate de Cancan, bărbatul povestește că a achiziționat borcanul dintr-un magazin Profi.
„Am cumpărat-o de la Profi, acum 10 minute. Faza e că am mâncat din ea, apoi am văzut. Uitați și voi ce mucegai. Am cumpărat două. Cealaltă nu are nimic. O să mă duc la ei”, a declarat acesta în videoclip.
În imaginile prezentate, se poate observa clar stratul gros de mucegai din borcanul deschis, ceea ce a stârnit reacții variate în comentarii. În timp ce mulți au condamnat lanțul de supermarketuri, alții au căutat să găsească explicații pentru această situație neplăcută.
Incidentul a ridicat întrebări legate de lanțul de aprovizionare și de responsabilitatea pentru asemenea probleme. În timp ce unii au criticat direct rețeaua de magazine Profi pentru lipsa unui control riguros al calității, alții au sugerat că problema ar putea veni fie de la producător, fie de la manipularea necorespunzătoare a produsului.
„Nu e vina magazinului atâta timp cât este în termen. Nu exclud nici varianta în care vreun client să îl fi desfăcut, cine știe când, să îl miroasă. Degeaba a mai strâns capacul înapoi.”, a remarcat unul dintre comentatori.
De asemenea, alte opinii susțin că problema poate apărea din cauza unor clienți care deschid produsele în magazin: „Dacă le deschide lumea în magazin, ce să faci?”, a comentat un utilizator.
Alți utilizatori au subliniat că, dacă produsul era în termen de valabilitate și ambalajul intact înainte de cumpărare, lanțul de supermarketuri nu poate fi considerat vinovat.
„Ce vină are Profi?”, „Dacă produsul este în termen și nu este expirat, Profi nu are nicio vină”, au fost alte reacții.