- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Incredibil! Ce a putut găsi un român în borcanul de sos de la Profi: ”Am mâncat și apoi am văzut”

24 Jan, 15:46 • Russo George
Recent, un incident neplăcut a scos la lumină încă o dată problemele legate de controlul calității în lanțurile de supermarketuri, de această dată în magazinele Profi. Un client nemulțumit a postat pe TikTok un videoclip în care prezenta descoperirea șocantă făcută într-un borcan de sos nachos cheese dip.
Incredibil! Ce a putut găsi un român în borcanul de sos de la Profi: ”Am mâncat și apoi am văzut”

Produsul, cumpărat dintr-un magazin Profi cu doar câteva minute înainte, a avut un strat gros de mucegai vizibil, care a generat reacții și controverse în rândul utilizatorilor de pe rețelele sociale.

Mucegai în borcanul de sos

Conform videoclipului distribuit și relatărilor preluate de Cancan, bărbatul povestește că a achiziționat borcanul dintr-un magazin Profi.

„Am cumpărat-o de la Profi, acum 10 minute. Faza e că am mâncat din ea, apoi am văzut. Uitați și voi ce mucegai. Am cumpărat două. Cealaltă nu are nimic. O să mă duc la ei”, a declarat acesta în videoclip.

În imaginile prezentate, se poate observa clar stratul gros de mucegai din borcanul deschis, ceea ce a stârnit reacții variate în comentarii. În timp ce mulți au condamnat lanțul de supermarketuri, alții au căutat să găsească explicații pentru această situație neplăcută.

Comentatorii iau apărarea magazinelor Profi

Incidentul a ridicat întrebări legate de lanțul de aprovizionare și de responsabilitatea pentru asemenea probleme. În timp ce unii au criticat direct rețeaua de magazine Profi pentru lipsa unui control riguros al calității, alții au sugerat că problema ar putea veni fie de la producător, fie de la manipularea necorespunzătoare a produsului.

„Nu e vina magazinului atâta timp cât este în termen. Nu exclud nici varianta în care vreun client să îl fi desfăcut, cine știe când, să îl miroasă. Degeaba a mai strâns capacul înapoi.”, a remarcat unul dintre comentatori.

De asemenea, alte opinii susțin că problema poate apărea din cauza unor clienți care deschid produsele în magazin: „Dacă le deschide lumea în magazin, ce să faci?”, a comentat un utilizator.

Alți utilizatori au subliniat că, dacă produsul era în termen de valabilitate și ambalajul intact înainte de cumpărare, lanțul de supermarketuri nu poate fi considerat vinovat.

„Ce vină are Profi?”, „Dacă produsul este în termen și nu este expirat, Profi nu are nicio vină”, au fost alte reacții.

Citește și: Decizie neașteptată a fraților Pavăl. Renunță la investiția de 8 milioane de lei în Iași!

Urmărește Daily Business pe Google News