Jennifer Lopez, una dintre cele mai mari staruri ale lumii, a făcut senzație la evenimentul de lansare al propriei băuturi într-o pereche de sandale românești, a informat observatornews.ro.
Vezi și: Cine conduce întregul lanț Catena? Are afaceri de 5,15 mld. lei și peste 6.500 de angajați
„Pot să zic ca a fost destul de simplu. Nu ne aşteptam poate nici noi. Pentru că ei ne-au văzut, ne-au plăcut, ne-au scris. Noi am făcut munca aceea cumva din spate.”, a spus Alina Popa, manager brand de pantofi.
Vedeta a dezvăluit că elementele vestimentare specifice verii sunt preferatele ei, iar mai nou, nu se poate dezlipii de cea mai nouă pereche de sandale achiziționate pentru garderoba sa, în valoare de 3.500 de lei.
„Eu sunt ca o floare în seră, ştii. Îmi place vara. Acesta este mediul meu. Lasă-mă pe o plajă, la 32-38 de grade sunt extrem de fericită”, a spus vedeta.
Prețul unei singure perechi pornește de la aproximativ 1.600 de lei şi poate ajunge până la 3.500 de lei, în funcție de aplicațiile folosite. Brandul românesc a obținut un brevet de creație şi a fost premiat la numeroase concursuri internaționale.
„Ne-a fost frică la început, am avut o grămadă de frici, ne era frică inclusiv să postăm, apoi ne-am descătuşat. Focusul sunt femeile care vor şi pot, care îndrăznesc”, a declarat Dana Iuga, creatoare de pantofi.
J. Lo le-a transmis fanilor ei din România un mesaj plin de iubire: „Vă mulţumesc foarte mult, vă iubesc şi vă mulţumesc pentru dragostea şi susţinerea voastră de-a lungul anilor”.
Alte articole: Povestea româncei care a ajuns patroana unui magazin cu produse românești din Spania. Ana Maria a plecat în străinatate ca îngrijitoare