Amazon, o multinațională gigant în lume, impune măsuri stricte: angajații trebuie să revină la birou cinci zile pe săptămână, începând cu anul viitor. Directorul executiv Andy Jassy a anunțat că, de la începutul anului viitor, compania va reveni la politica de lucru înainte de pandemie, ceea ce înseamnă că angajații vor fi obligați să lucreze de la birou în fiecare zi lucrătoare., potrivit zf.ro.
„Am decis să ne întoarcem la a fi la birou aşa cum eram înainte de apariţia Covid.
Înainte de pandemie, nu era de la sine înţeles că oamenii puteau lucra de la distanţă două zile pe săptămână, iar acest lucru va fi valabil şi în viitor”, a declarat directorul executiv Andy Jassy, într-un memoriu adresat angajaţilor din întreaga lume.
Excepțiile vor fi permise doar în cazuri speciale, cum ar fi urgențele familiale sau necesitatea unui mediu de lucru izolat pentru anumite proiecte
Te-ar mai putea interesa și: Amazon le cere angajaţilor ca, din 2025, să se întoarcă la muncă de la birou 5 zile pe săptămână. Au termen până pe 2 ianuarie să accepte schimbarea
foto: Amazon
Amazon va renunța la practica hot-desking-ului și va reintroduce planurile de etaj fixe în clădirile sale din SUA, deși această practică va continua în Europa. Compania are aproximativ 1,5 milioane de angajați la nivel mondial, majoritatea fiind lucrători cu plata cu ora, dar include și sute de mii de angajați în birouri.
În contrast cu alte companii de tehnologie care permit în continuare lucrul de la distanță sau hibrid, Amazon se alătură băncilor și altor sectoare care impun prezența fizică constantă.
De asemenea, Andy Jassy a creat o „căsuță poștală a birocrației” pentru a permite angajaților să raporteze procesele sau regulile inutile și a anunțat o reducere a personalului de conducere intermediară pentru a îmbunătăți eficiența organizațională.
„Avantajele de a fi împreună în birou sunt semnificative. Ultimele 15 luni … ne-au întărit convingerea cu privire la aceste beneficii”, a mai spus Andy Jassy.
În sectoarele de servicii financiare, mandate similare cu cele impuse de Amazon sunt comune, dar se aplică doar anumitor categorii de personal. Anul trecut, JPMorgan Chase a cerut directorilor generali să fie prezenți la birou în fiecare zi pentru a da un exemplu bun și pentru a sprijini formarea juniorilor.
Te-ar mai putea interesa și: Înșelătoria cu pachete nesolicitate, ultima găselniţă a hoţilor online. Atenţie la comenzile de pe Amazon, Shein sau Aliexpress