Instrumentul AI este livrat cu trei modele – AudioGen, EnCodec și MusicGen, și funcționează pentru muzică, sunet, compresie și generare, a transmis Meta, potrivit Reuters.
MusicGen este antrenat folosind muzică deținută de companie și cu licență specifică, a menționat compania. Artiștii și experții din industrie sunt îngrijorați cu privire la încălcarea drepturilor de autor, deoarece software-ul de învățare automată funcționează prin recunoașterea și replicarea tiparelor din datele obținute de pe web.
La începutul anului, Alphabet a introdus propriul instrument AI de generare audio, care se numește musicLM.
În mai puțin de o lună, Meta va lansa chatboți cu personalități multiple. Aceștia vor permite utilizatorilor să interacționeze în noi feluri cu produsele companiei. Aceste personalități multiple se referă la modul în care chatboții pot fi folosiți și la cum se vor exprima aceștia.
Aceste instrumente vor fi implementate în platformele Meta, printre care se numără Facebook și Instagram, dar și cele două aplicații pentru comunicare, WhatsApp și Facebook Messenger.
Obiectivele Meta sunt de a duce la creșterea nivelului de implicare al utilizatorilor și al timpului pe care aceștia îl petrec în cadrul platformelor companiei, inclusiv văzând reclame.
Citește și: Mark Zuckerberg a dat lovitura! Facebook a înregistrat cel mai profitabil trimestru din ultimii trei ani
Totodată, Meta intenționează să solicite consimțământul utilizatorilor din UE înainte de a le permite companiilor să îi vizeze cu publicitate pe baza a ceea ce văd aceștia pe serviciile sale.
Schimbarea urmărește să abordeze o serie de cerințe de reglementare în evoluție și provine dintr-un ordin din ianuarie din partea comisarului irlandez pentru protecția datelor, principalul organism de reglementare al Meta al UE, de a reevalua baza legală privind modul în care direcționează reclamele.
Astăzi, anunţăm intenţia noastră de a schimba temeiul legal pe care îl folosim pentru a procesa anumite date pentru publicitate comportamentală pentru persoanele din UE, SEE (Spaţiul Economic European) şi Elveţia de la ”Interese legitime” la ”Consimţământ”. Nu există niciun impact imediat asupra serviciilor noastre din regiune. Odată ce această schimbare va fi implementată, agenţii de publicitate vor putea în continuare să desfăşoare campanii de publicitate personalizate pentru a ajunge la clienţii potenţiali şi a-şi dezvolta afacerile. Am luat în considerare această schimbare în perspectivele noastre de afaceri”, a spus Meta într-o postare pe blog.