- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Naturo Domo, povestea unui brand pornit în pandemie. Cum a transformat Adriana Petrescu creativitatea într-o afacere prosperă

13 Apr, 10:24 • Adrian Popovici
Naturo Domo este un brand pe care Adriana Petrecu l-a început în pandemie. De atunci, creativitatea și munca depusă au pus bazele unei faceri care continuă să crească.
Naturo Domo, povestea unui brand pornit în pandemie. Cum a transformat Adriana Petrescu creativitatea într-o afacere prosperă

Adriana Petrescu consideră creativitatea o trăsătură pe care o cultiva de ani buni, iar printre favoritele ei s-a numărat domeniul designului, pe care îl explorează încă din 2010. Pandemia a dat o întorsătură neașteptată în parcursul său profesional, determinând-o să se pună bazele unui brand de succes: Naturo Domo, după cum arată Business Magazin.

În plus, această perioadă a reactivat imaginația copilului interior, pasiunea pentru teatru și pentru ilustrații de cărți, toate acestea imbinându-se cu perspectiva atentă la forme și volume a unui designer, pentru a da naștere brandului de figurine Naturo Domo.

„Naturo Domo a început mai mult din joacă. Fiind o persoană foarte creativă trebuia să găsesc un mod de exprimare. Nu aveam absolut nicio idee despremaşini de cusut, tipare, materiale, toate îmi erau total necunoscute şi datorită conjuncturii m-am simţit liberă să fac lucrurile în felul meu. Primele figurine au fost din lână 100% şi au continuat să fie din lână până în 2023, an în care am regândit şi reorganizat conceptul Naturo Domo”, povesteşte Adriana Petrescu.

Adriana Petrescu, fondatoarea brandului Naturo Domo
Adriana Petrescu, fondatoarea brandului Naturo Domo. Foto: iarmaroc.ro

Te-ar putea interesa și: Cum au ajuns pufuleții Gusto să fie vânduți în peste 50 de țări? Eliodor Apostolescu: „A fi un brand cu prezenţă mondială este condiţia obligatorie pentru a putea exista şi în viitor”

Cum a început brandul Naturo Domo?

În 2021, primele figurine Naturo Domo au intrat pe piață prin intermediul magazinului online al brandului. Ulterior, acestea au ajuns și în oferta librăriei Modul Cărtureşti, precum și la diverse expoziții găzduite de galeriile de artă. Adriana Petrescu mărturisește că nu poate da un răspuns concret în privința alegerii de a crea figurine în locul altor tipuri de produse, dar consideră că sursa de inspirație a fost teatrul, o pasiune de-a sa de-a lungul timpului, împreună cu lucrările de ilustrație pentru cărți pentru copii și cu experiența sa vastă în domeniul designului grafic.

„Acestea s-au întâlnit toate într-un punct comun şi aşa au apărut figurinele”, a adăugat Adriana Petrescu.

Adriana Petrescu explică faptul că clienții Naturo Domo sunt persoane care doresc să completeze decorul unei camere sau să amenajeze spații pentru activități educaționale sau medicale, sau pur și simplu să-și facă un cadou. Majoritatea clienților provin din domenii precum medicina, arhitectura/designul interior sau IT.

Ea a început să lucreze cu stocuri începând din acest an, în loc să se bazeze exclusiv pe comenzi, pentru a gestiona mai bine perioadele aglomerate. Cu toate că numărul figurinelor create nu este impresionant, este suficient de consistent pentru a o motiva să continue. În această etapă, accentul este pus pe calitate și diversitatea produselor. De asemenea, preferă afacerile sau activitățile care cresc gradual, fără vârfuri prea mari la început.

Citește și: Planuri mari pentru 5 to go. Fondatorii brandului vor să ajungă la 1.000 de cafenele în țară și să se extindă în țarile vecine României

Urmărește Daily Business pe Google News