Totul a început după ce un zbor din Spania către România a fost anulat. Bărbatul și familia lui au luat avionul din Sibiu, unde trebuiau să aterizeze și la întoarcerea din Spania, dar zborul a fost anulat, fără ca pasagerii să fie anunțați. Familia din Oradea a reușit să revină în țară cu o cursă care a plecat din Barcelona. Inițial au ajuns în Ungaria, în loc de România.
Cinci zile, Wizz Air nu a ajutat în niciun fel familia avocatului, el acuzând o „bătaie de joc”.
„În aeroportul din Madrid am făcut formalităţile de îmbarcare şi am aşteptat cursa Wizz spre Sibiu, dar la două ore după ora programată pentru aterizare am aflat de la angajaţi ai aeroportului că acesta se închide din cauza vremii şi cursa e anulată. Am întrebat ce să facem şi ni s-a spus că nu există reprezentant Wizz în aeroport, ceea ce este aberant: Madrid e o capitală importantă şi orice companie trebuie să aibă reprezentanţi care să îndrume pasagerii”, a spus avocatul, potrivit Gândul.
După experiența trăită, bărbatul a cerut în instanță compensații de 1.600 de euro, daune materiale de 1.185 de euro și 376 de lei, plus daune morale de 80.000 de euro, iar judecătorii i-au dat dreptate. Avocatul și ceilalți trei membri ai familiei au primit daune de 10.000 de euro fiecare. În total, 40.000 de eur0.
Sucursala din România nu a atacat nici până acum sentința.