- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Peste 500 de produse noi au intrat în ofertă la Carrefour. Reducerile sunt pe perioadă nelimitată!

06 Aug, 14:58 • Bugiu ⁠Ana Maria
Carrefour anunță că adaugă 500 de produse noi, la un total de aproximativ 1.700 de produse la preț redus.
Peste 500 de produse noi au intrat în ofertă la Carrefour. Reducerile sunt pe perioadă nelimitată!

Carrefour transmite că prelungește specificul platformei de reduceri „Minus la sută”, lansată în luna mai, adăugând încă 500 noi produse, la un total de circa 1.700 de produse la preț redus, potrivit profit.ro.

Te-ar putea interesa și: S-au închis aproape 100 de magazine Carrefour în această țară. Consumatorii se îndepărtează de hipermarketuri

foto: Carrefour

Peste 500 de produse noi au intrat în ofertă la Carrefour

Carrefour a inițiat în România un program național care promite reduceri de până la 20% la peste 1.200 de articole. Lansată sub numele „Minus la sută”, măsura de preț este valabilă în toate magazinele Carrefour de tip Hipermarket și Market din țară, precum și online, pe platformele de livrare rapidă unde compania activează.

În România, anul trecut, Carrefour a deschis 40 de magazine noi, devenind principala destinație din regiune a investițiilor și depîșind Polonia.

Compania spune că reducerile vor fi aplicate constant, nu doar pentru o perioadă limitată, cu posibilitatea de prelungire a valabilității programului. Astfel că, românii se vor putea bucura de aceste oferte pe o perioadă mai îndelungată.

Compania ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară, și se plasează în top trei jucători de pe piața de retail din România, având peste 17.000 de angajați. Aceasta vine după ce compania a achiziționat operațiunea Romania Hypermarche SA.

Un proiect pe care se concentrează compania este dezvoltarea produselor de marcă proprie, deoarece compania dorește să sporească competivitatea prețurilor în contextul actual, care este sensibil la inflație.

Retailerul german are ca obiectiv și țintirea către o cotă de 40% a mărcilor private în vânzările de alimente, în doi ani, însemnând că până în 2026, aceștia își vor îndeplini obiectivul.

Anul trecut, retailerul  a reușit să crească cota mărcilor private în vânzările de alimente cu peste 3 puncte procentuale, de la 33% la 36%.

Te-ar putea interesa și: Lapte alterat vândut într-un magazin Carrefour din România. Întâmplarea unei femei care a mers la cumpărături