- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Piața online, o afacere profitabilă ce crește pe zi ce trece. O româncă a dat lovitura, ocupându-se de zeci de comenzi pe zi

27 Jun, 09:30 • Alexe Raluca
Online-ul este mai profitabil pe zi ce trece, iar ingeniozitatea utilizatorilor depășește granițele. O româncă a reușit să dezvolte o afacere de genul „piața online” ce a reușit să adune zeci de comenzi pe zi.
Piața online, o afacere profitabilă ce crește pe zi ce trece. O româncă a dat lovitura, ocupându-se de zeci de comenzi pe zi

Piața online este afacerea extrem de ingenioasă implementată de o româncă ce a reușit să ajungă la câteva zeci de comenzi pe zi.. Are zeci de comenzi pe zi. Femeia reușește să facă bussines la cel mai înalt nivel, descurcându-se cu volumul mare de produse ce se vor a fi livrate la timp.

Citește și: Căsătorii în online. De ce acte ai nevoie pentru cununia civilă

Piața online câștigă tot mai mult teren în România. O româncă a dat lovitura

Comenzile online, indiferentcă este vorba despre imbrăcăminte, încălțăminte ori electrocasnice, au explodat în România în ultimii ani. Încet, dar sigur, românii au început să prindă și gustul achiziționării de alimente de pe internet.

În ultima perioadă, tot mai mulți producători români vând nu doar la taraba clasică din piețe, ci și prin intermediul aplicaților de livrări online. Dacă pe vremuri acest lucru părea de domeniul fansaticului, acum roșiile, castraveții, vinetele sau brânza sunt la doar un click distanță, la îndemâna oricui, fără stresul drumurilor sau al căratului de bagaje.

Singurul dezavantaj ar fi, într-adevăr, faptul că produsele livrate astfel costă cu 10 – 20% mai mult decât în piețele clasice, dar nici nu mai contează, având în vedere că în doar câteva minute pungile cu fructe, legume, mezeluri sau brânzeturi ajung la domiciliul cumpărătorului.

Astfel,  româncă ambițioasă a pus pe picioare o astfel de afacere, pe lângă cea clasică, din piață. Ioana are o tarabă cu fructe și legume într-o piață din București, dar are și o aplicație dedicată unde primește până la 50 de comenzi pe zi.

„M-am străduit foarte tare să-i atrag, am băgat produse foarte bune. Am o clientă care a făcut a treia comandă la mine de azi dimineaţă. Dacă am roşia aici cu 10 lei, acolo să zicem că este 12 lei sau 13 lei“, spune Ioana, conform Observator News.

Pentru a-și atrage clienții și a-i menține, Ioana le oferă mereu produse din partea casei. De exemplu, o clientă a făcut piaţa virtual şi a comandat legume, fructe, urdă de oaie şi brânză de burduf, produse pentru care a plătit 48 de lei. Datorită plății online, ea a primit şi un cadou.

Business-ul de piață online este încă în fază incipientă, însă are potențial de dezvoltare, spun specialiștii.

Citește și: Românii visează la îmbogățire rapidă. BNR, semnal de alarmă despre modul în care sunt folosite plățile online sau cu cardul în 2024