Produsele lactate Zuzu sunt foarte iubite de milioane de români, brandul transformându-se într-un adevărat reper al calității. În ciuda succesului răsunător pe care îl are în țara noastră, puțini cunosc identitatea din spatele mărcii. Compania deținătoare a brandului Zuzu este una extrem de vastă, întinzându-se pe durata a 50 de ani.
Albalact este lider pe piața românească de produse lactate. Compania s-a înființat în anul 1971, într-o perioadă în care se dorea ca fiecare judeţ din România să extindă industria alimentară. Cu toate că a trecut prin repetate schimbări, compania s-a ținut tare de-a lungul a 50 de ani, reușind să devină un adevărat simbol al industriei de produse lactate din țara noastră.
În momentul de față, Albalact este cel mai mare jucător în industria lactatelor, cu o cifră de afaceri ce a depășit 140 de milioane de euro în 2019. Compania deține un portofoliu de cinci branduri şi peste 250 de sortimente de lactate. Mai mult de atât, este liderul categoriei de lapte şi de iaurt alb cu marca Zuzu, și nu doar, Albalact are și cel mai comercializat sortiment de unt şi de smântână, mai exact brandul tradiţional Albalact.
Din 2016, Albalact s-a integrat în grupul cu origini franceze Lactalis, fiind cea mai răspândită companie de lactate din lume, activă în 83 de ţări din toate continentele. După prealuarea de către gigantul francez, Albalact a beneficiat de numeroase investiţii, mai ales la nivel de tehnologizare şi automatizare, dar şi la nivel de branduri şi dezvoltare de portofolii.
Ai mai putea citi și: Mierea care vindecă organismul de boli și e bogată în seleniu. Prețul unui borcan este de 80 de lei
„Investiţii, marketing şi inovaţie sunt pilonii care au susţinut afacerile Albalact. De la primele branduri lansate, Albalact a continuat să investească în mărci, în tehnologie modernă, în concepte noi la nivel de produs şi de ambalaj. În spatele evoluţiei Albalact stă foarte multă muncă, oameni care au crezut în potenţialul companiei, viziune şi, desigur, brandurile care au devenit mari.
Pentru grupul Lactalis, România a devenit cea mai mare ţară din Europa de Sud-Est ca importanţă a afacerilor şi a pieţei de dezvoltare, în urma achiziţiilor celor trei companii locale importante. În plus, România a devenit un pol strategic de business şi în alte ţări, prin exporturile pe care le face sau le pregăteşte”, a declarat Giampaolo Manzonetto, directorul general al Lactalis România.
Compania operează în două fabrici de procesare din România, acestea fiind fabrica de la Oiejdea din judeţul Alba, printre cele mai mari şi mai moderne din Europa de Sud-Est şi fabrica Rarăul de la Câmpulung Moldovenesc din judeţul Suceava.
Te-ar mai putea interesa și: S-a lansat aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare. Prețuri reduse cu 50%-70% la alimente rămase pe stoc