- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Povestea din spatele afacerii Lăptăria cu caimac! Cine sunt antreprenorii brandului?

09 Oct, 16:12 • Mălureanu Rebecca
Lăptăria cu Caimac este un brand popular de lactate care a cucerit supermarketurile. Succesul său vine de la produsele de o calitate înaltă, procesate minimal și distribuite cu grijă în toată România.
Povestea din spatele afacerii Lăptăria cu caimac! Cine sunt antreprenorii brandului?

Lăptăria cu Caimac

este deja un brand pe care românii îl găsesc în marile magazine, precum Mega Image, Auchan, Kaufland, Carrefour dar și altele. Firma s-a făcut foarte cunoscută în ultimii ani, prin vânzarea diverselor produse lactate, dar puțini știu defapt cine se află în spatele lor. Povestea afacerii de succes a pornit de la doi tineri foști corporatiști, care și-au îndreptat atenția alimentelor bio.

Cine se află în spatele brandului Lăptărie cu caimac?

În urmă cu 10 ani, Mădălina și Adrian Cocan, îndrăgostiți deveniți familie, lucrau pentru firme mari din București. Ea lucra într-un birou de marketing, iar Adrian la o firmă de publicitate. La un moment dat, dintr-o discuție într-alta s-a vorbit desspre laptele românesc și declinul său.

Mama Mădălinei avea o fermă de vaci, din 1994, care mergea mai mult spre faliment decât spre câștig, între Ialomița și Călărași. Orice făceau părinții săi, părea a inutil și nu reușeau să scape de această situație.

În 2014, cu mult curaj, cuplul s-a gândit să înceapă un drum în lumea afacerilor. Au fost de acord să stabilească 600 de mii de euro, ajungând la peste 7 milioane.  Drumul lor nu a fost unul simplu. Inițial, au fost nevoiți să plece din București și să se mute lângă fermă.

Soții Mădălina și Adrian Cocan, cei din spatele afacerii Lăptărie cu caimac
Soții Mădălina și Adrian Cocan, cei din spatele afacerii Lăptărie cu caimac

Ai mai putea citi și: Cum un CEO a transformat o afacere de familie într-un imperiu. Inspirația i-a venit de la un antreprenor american celebru

Patroana Lăptăria cu Caimac a povestit că a încercat să salveze afacerea familiei ei. La început, ai ei nu au avut dorința de a se implica. Visul părea irealizabil, dar putem în timp s-a dovedit contrariul.

„Am spus atunci că trebuie să ne eliberăm de presiunea asta și să încercăm să facem noi ceva. Și așa a început povestea. Așa am început să ne gândim la o poveste prin care să facem ceva cu laptele din fermă. În familie discuția a fost așa: „Noi am făcut tot ce ne-am propus să facem, pentru noi e suficient unde am ajuns”, au spus părinții. „Dacă voi vreți procesare, e a voastră, trebuie să vă ocupați singuri”, spunea Mădălina, pentru Life, în 2020.

Produse lactate
Produse lactate

Cifra de afaceri AGROSERV MARIUTA S.A. a fost de 79,996,696.00 de lei pe anul 2023, cu un profit de -2,273,721.00 RON. Comparând cu anul 2022, firma care deține Lăptăria cu Caimac a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 9.80%, având 229 de angajați, potrivit Termene.

Vezi și: Doi suceveni au dat lovitura cu un business bazat pe consumul de alimente sănătoase. Cum au reușit Georgiana și Cosmin să transforme un proiect personal într-o afacere de succes