este deja un brand pe care românii îl găsesc în marile magazine, precum Mega Image, Auchan, Kaufland, Carrefour dar și altele. Firma s-a făcut foarte cunoscută în ultimii ani, prin vânzarea diverselor produse lactate, dar puțini știu defapt cine se află în spatele lor. Povestea afacerii de succes a pornit de la doi tineri foști corporatiști, care și-au îndreptat atenția alimentelor bio.
În urmă cu 10 ani, Mădălina și Adrian Cocan, îndrăgostiți deveniți familie, lucrau pentru firme mari din București. Ea lucra într-un birou de marketing, iar Adrian la o firmă de publicitate. La un moment dat, dintr-o discuție într-alta s-a vorbit desspre laptele românesc și declinul său.
Mama Mădălinei avea o fermă de vaci, din 1994, care mergea mai mult spre faliment decât spre câștig, între Ialomița și Călărași. Orice făceau părinții săi, părea a inutil și nu reușeau să scape de această situație.
În 2014, cu mult curaj, cuplul s-a gândit să înceapă un drum în lumea afacerilor. Au fost de acord să stabilească 600 de mii de euro, ajungând la peste 7 milioane. Drumul lor nu a fost unul simplu. Inițial, au fost nevoiți să plece din București și să se mute lângă fermă.
Ai mai putea citi și: Cum un CEO a transformat o afacere de familie într-un imperiu. Inspirația i-a venit de la un antreprenor american celebru
Patroana Lăptăria cu Caimac a povestit că a încercat să salveze afacerea familiei ei. La început, ai ei nu au avut dorința de a se implica. Visul părea irealizabil, dar putem în timp s-a dovedit contrariul.
„Am spus atunci că trebuie să ne eliberăm de presiunea asta și să încercăm să facem noi ceva. Și așa a început povestea. Așa am început să ne gândim la o poveste prin care să facem ceva cu laptele din fermă. În familie discuția a fost așa: „Noi am făcut tot ce ne-am propus să facem, pentru noi e suficient unde am ajuns”, au spus părinții. „Dacă voi vreți procesare, e a voastră, trebuie să vă ocupați singuri”, spunea Mădălina, pentru Life, în 2020.
Cifra de afaceri AGROSERV MARIUTA S.A. a fost de 79,996,696.00 de lei pe anul 2023, cu un profit de -2,273,721.00 RON. Comparând cu anul 2022, firma care deține Lăptăria cu Caimac a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 9.80%, având 229 de angajați, potrivit Termene.