Profesia de agent imobiliar nu a scăpat nici ea de influența bulgărelui social media. Cei care nu au reușit să se adapteze acestei realități moderne pierd din ce în ce mai mult teren în fața unei competiții tot mai acerbe. Cu toate acestea, Șerban Trîmbițașu a dat lovitura, mergând dincolo de simplul postări de anunțuri pe platformele de socializare și și-a construit o imagine autentică pe TikTok, captivând deja atenția a peste 4 milioane de români, conform Business Magazin.
„Ca orice om aflat la început de drum, şi mie mi-a fost mai greu, am acumulat informaţii, am strâns o bază de clienţi satisfăcuţi – că asta înseamnă bază de date în domeniul prestărilor de servicii şi apoi am trecut la nivelul următor, am ajuns în social media, mai cu seamă pe TikTok”, explică Şerban Trîmbiţaşu.
Te-ar putea interesa și: Schimbări uriașe pe piața imobiliară din București! Care sunt zonele unde prețurile au scăzut radical
Șerban Trîmbițașu, absolvent al unei facultăți de profil și de profesie actor, poate fi considerat cel mai popular agent imobiliar de pe piața din România. A intrat în această industrie în 2010, imediat după absolvirea facultății.
„N-am avut multe variante, în teatrele de stat nu este loc, iar în teatrele private este nevoie de un sponsor puternic. Fratele meu, Vlad Trîmbiţaşu, care este mentorul meu şi face deja de 20 de ani această meserie, m-a luat lângă el şi m-a învăţat, iar de atunci sunt şi actor, şi agent imobiliar în acelaşi timp. Lucrez în imobiliare şi fac parte şi din trupa de teatru Obligo”, explică Șerban Trîmbițașu.
În primele trei luni, Șerban Trîmbițașu și-a dedicat timpul acumulării de cunoștințe și chiar de atunci a observat că cheia succesului în această profesie este încrederea. „Există o concurenţă foarte mare în acest domeniu şi practic tu te vinzi pe tine, vinzi încredere, omul apelează la mine pentru că are încredere, sunt multe aspecte negative în această piaţă – când ai prins un pic de <
În prezent, el se concentrează pe dezvoltarea propriei agenții imobiliare, Trîmbiţaşu Real Estate, dar este și partener al The Real Estate Network – RENET, unde și-a desfășurat activitatea timp de câțiva ani. A pătruns în lumea TikTok-ului acum aproximativ un an, timp în care a strâns peste 20 de milioane de vizualizări.
„Acum îmi permit să îi refuz pe cei care nu vor să procedeze ca mine; e sănătos pentru mine; şi înainte procedam la fel, dar mai făceam şi concesii”, dezvăluie Șerban Trîmbițașu. „Ce e cel mai greu în această meserie? Cel mai este să fac faţă apelurilor pentru că toată lumea vrea să vorbească cu mine; am zile şi cu 300 de apeluri. Trebuie să răspund pentru că din atâtea telefoane, se concretizează în tranzacţii circa 10%.”
În ciuda atenției pe care o primește, Șerban Trîmbițașu explică faptul că este mereu dispus să îi ajute pe cei care apelează la sfaturile sale. „Dacă mă suni pentru sfaturi, este singurul gen de apel în care am răbdare cu tine.”