Mai mulți români au amânat renovările sau schimbările prin locuințe ce necesitau costuri mai mari, din cauza scumpirile drastice din ultima perioadă, a anunțat ziare.com.
Citește și: FOTO + VIDEO| „Hawaii de Grecia” atrage turiștii ca un magnet! Cum poți să ajungi pe insula paradis
Unii și-au luat inima în dinți și au încercat să facă un efort pentru a reuși să schimbe ce aveau de gând. Pe lângă faptul că au cheltuit sume enorme, la final nu au fost deloc mulțumiți de serviciile puse la dispoziție.
Iată povestea unei românce care a fost publicată pe Facebook. Femeia se plânge că așteaptă de luni de zile să-și primească banii înapoi de la o firmă cu care convenise să-i schimbe mobila din casă.
„Am o problemă pe care se pare că nici ANPC-ul nu a putut să mă ajute până la capăt și mă simt nevoită să apelez la poliția economică și totodată aș dori să iau legătură cu un avocat specializat pe această ramură, nu mă pricep de unde să încep, așa că m-am gândit să cer ajutorul comunității, pe scurt: am dat comandă de o canapea și un pat la o firmă “X”, unde am plătit un avans mai mult de jumătate din sumă, care nu e deloc mică, nu s-a respectat contractul, (canapeaua și patul arătau că de pe aliexpress, pentru că ulterior am aflat că domnii foloseau pozele altora).
Am cerut avansul înapoi, dânșii nu au fost de acord, am apelat la ANPC, unde s-a concluzionat întemeiată reclamația mea, aveau termen până pe 15.01.2023 să restituie suma ce reprezenta avansul dat, evident că nu s-a întâmplat așa. Suntem aproape în luna mai, iar eu nu am niciun răspuns ce se va întâmpla în continuare, așa că mă simt nevoită să apelez la poliția economică și la un avocat specializat, rugămintea mea este dacă-mi puteți recomanda un avocat ce mă poate ajuta în această direcție, și/ sau dacă ați trecut prin situații similare și cum ați procedat? Mulțumesc mult pentru orice sfat/ îndrumare!”, a scris femeia pe grupul Design & amenajări interioare.
În comentarii au interacționat mai mulți internauți care i-au adresat câteva sfaturi femeii.
„Dacă aveți un document oficial prin care sunt obligați să vă restituie suma, apelați la un executor judecătoresc.”
„Executorul judecătoresc execută silit doar în urma unei decizii judecătorești definitive. În acest caz, firma trebuie acționată în judecată.”
„Multă baftă, eu m-am ales cu un rahat de mobilă sensibilă și dacă respiri lângă ea. Au schimbat până acum (din octombrie) de 2 ori câteva uși + am rămas cu multe chestii care nu se pot rezolva pentru că au siliconat și prins în așa fel încât se distruge dacă desfaci.
Nici nu vreau să mai aud de ei și o trec la pierderi și dezamăgiri. M-am gândit și eu pe moment să fac reclamație/ plângeri și să expun public pe grupurile locale pățania mea (după spusele lor doar la mine au fost probleme) dar am zis că nu merită timpul și nervii mei sincer SĂNĂTATEA ESTE MULT MAI IMPORTANTĂ (zic asta după ce am avut și încă am probleme pe bază de stres și am stat carne vie pe mâini 2 luni cu mobila vieții, până am decis să mă deconectez psihic pentru că mă distrug.”
„O întâmplare cu retur refuzat am pățit noi. Produsul arată ieftin în realitate, era și ciobit, au refuzat retur, cu ANPC cu tot. Nu recomand.”
„Aceeași experiență am avut-o și noi. Am primit un pat care a ajuns rupt, ud și cu plăcile de pal lipite cu aracet. Din fericire ne-am primit banii înapoi după multe amenințări din partea noastră către ei. Vă doresc succes!”
„Insistați la ANPC. La mine i-au presat, au trimis banii ieri, probabil și după toate postările mele și pentru că ANPC-ul le-a zis că ori restituie suma ori sunt nevoiți să-i închidă activitatea pe o perioadă de 6-12 luni”, a precizat autoarea postării.
„Eu niciodată, dar niciodată nu aș comanda mobilă, saltele, lenjerii, prosoape, haine, până nu le pot vedea cu ochii mei. Poza e una, realitatea și calitatea, alta”.
Alte articole: Șansele să-ți iei țeapă dacă cumperi o mașină second-hand! Ce a descoperit un român după ce a ajuns cu ea acasă