Romanian
 - 
ro
Diverse

Produsul iubit din comunism revine în magazine! Prețul mic va câștiga inimile tuturor românilor

31 Jan, 22:53 • Bugiu ⁠Ana Maria
Biscuiții „Eugenia”, un produs iconic din perioada comunistă, au revenit pe piață, fiind acum disponibili în magazine la doar 1,79 lei. Acest produs continuă să fie apreciat de români pentru gustul său inconfundabil și legătura cu copilăria.
Produsul iubit din comunism revine în magazine! Prețul mic va câștiga inimile tuturor românilor

Un produs extrem de îndrăgit din perioada comunismului, care a rămas în sufletul multor români, a revenit pe piață, fiind disponibil din nou în magazine. Este vorba despre biscuiții „Eugenia”, o gustare clasică și emblematică pentru România, care a captivat generații întregi, potrivit cancan.ro.

Te-ar mai putea interesa și: Kaufland le dă clienților banii înapoi dacă așteaptă prea mult la coadă. Retailerul vine și cu oferte pe bandă rulantă la mii de produse

foto: Eugenia

Produsul iubit din comunism revine în magazine! Prețul mic va câștiga inimile tuturor românilor

Acești biscuiți, care costă acum doar 1,79 lei la Mega Image, au o istorie lungă și fascinantă, fiind creați pentru prima dată în 1947 și devenind rapid un produs popular în rândul consumatorilor din toată țara. De-a lungul anilor, biscuiții „Eugenia” au cunoscut mai multe modificări în ceea ce privește rețeta, forma și ambalajul, însă și-au păstrat esența: doi biscuiți crocanți umpluți cu o cremă aromată de rom.

Până în 1997, mai multe companii aveau dreptul să producă și să vândă acest produs, dar după înregistrarea mărcii „Eugenia” de către compania „Dobrogea”, aceasta a preluat controlul asupra brandului și l-a transformat într-un produs protejat. Începând din 2005, „Dobrogea” a relansat „Eugenia” sub o variantă premium, cu un ambalaj îmbunătățit pentru a păstra prospețimea biscuiților pe o perioadă mai lungă.

Ingredientele biscuiților „Eugenia” includ zahăr, făină de grâu, grăsime de palmier, cacao, arome de rom și vanilie și agenți de afânare. Deși în prezent există o diversitate largă de produse de pe piața dulciurilor, atât internaționale, cât și locale, „Eugenia” continuă să fie o alegere preferată de români, mai ales datorită legăturii emoționale pe care o au cu acest produs din copilărie.

Te-ar mai putea interesa și: Produsul posibil contaminat cu E.coli de care trebuie să vă feriți. Carrefour a anunțat retragerea lui din toate magazinele

Urmărește Daily Business pe Google News