- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Produsul-minune de la Pepco care i-a cucerit pe români. Costă 21 de lei și e bătaie pe el în toată țara. „A luat tot”

06 Feb, 16:46 • Cornel Ghimeșan
Un accesoriu care ar putea fi ciudat pentru mulți, cel puțin la prima vedere, e un produs de la Pepco, de 21 de lei, folosit pentru curățenia în casă.
Produsul-minune de la Pepco care i-a cucerit pe români. Costă 21 de lei și e bătaie pe el în toată țara. A luat tot

După ce și-a câștigat popularitatea în mediul online, produsul de la Pepco a început să fie vânat de tot mai mulți români. E ideal pentru a înlocui și alte aparate care, de regulă, costă chiar mii de lei.

Produsul-minune de la Pepco, devenit viral pe internet, se află în magazinele retailerului din toată țara. Este vorba despre o mătură cu mâner telescopic. „Bizareria” este faptul că are peri scurți, din silicon. Acest detaliu o transformă însă într-un magnet pentru cele mai mici particule de praf și mizerie de pe podea.

Citește și Cafeaua, lux pentru români? Prețurile explodează din cauza crizei globale

Produsul – minune de la Pepco care a făcut furori pe internet

Mulți au început să spună că mătura cu mâner telescopic își face treaba chiar mai bine decât un aspirator când vine vorba despre strânsul firelor de păr de pe covoare. E un aliat de nădejde pentru cei care au animale de companie în casă.

Un român a testat produsul pe parchet, chiar după ce a scos bradul de Crăciun și a rămas uimit de cât de bine a strâns acele de brad de pe podea.

„Am cumpărat această mătură din silicon, telescopică, din Pepco, la prețul de 21 de lei. Pentru că am scos bradul afară și am făcut super multă mizerie, am putea să o testăm, să vedem cât este de bună”, a spus creatorul de conținut, pe pagina „Aventurile omului simplu”. „Nu-mi vine sa cred, a luat tot”, a adăugat bărbatul, după ce a pus noua achiziție la încercare.

Citește și Fugi de aglomerație! Când să mergi la supermarket pentru a evita cozile uriașe

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult