- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Proprietarul Nokia lansează telefonul Barbie la un preț infim! Compania lansează un nou ”trend” în era tehnologiei

29 Aug, 08:59 • Bugiu ⁠Ana Maria
Proprietarul Nokia lansează telefonul Barbie, fără internet. Poți doar să trimiți mesaje și să suni, iar fotografiile le poți face la rezoluție mică. Compania vrea să transmită un mesaj generațiilor care s-au născut în „era tehnologiei”.
Proprietarul Nokia lansează telefonul Barbie la un preț infim! Compania lansează un nou ”trend” în era tehnologiei

Compania din spatele telefoanelor marca Nokia este HMD și a lansat miercuri un telefon marca Barbie, care are un design clasic ”flip” și nu dispune de aplicaţii de internet sau de social media, transmite CNBC, potrivit economedia.ro.

Telefonul Barbie HMD va putea fi folosit doar pentru apeluri și mesaje și este un dispozitiv de culoare roz aprins care se deschide şi se închide. Are un logo ”Barbie” pe spate, care reprezintă colecția de păpuși pe care copiii din generațiile de aproape 70 de ani o îndrăgesc.

Te-ar putea interesa și: Cum poți face reclamații fără a avea contact cu instituțiile. Orice român trebuie să salveze în telefon acest număr

foto: telefon Barbie

Proprietarul Nokia lansează telefonul Barbie la un preț infim! Compania lansează un nou ”trend” în era tehnologiei

Telefonul s-a realizat în parteneriat cu Mattel, compania-gigant care produce aceste jucării Barbie încă din 1959.

De miercuri, telefonul se vinde în Marea Britanie la prețul de 99 de lire sterline, echivalentul a 130,74 USD sau aproape 600 de lei.

Compania anunță că telefonul se va lansa în SUA  „în curând”.

Aceștia doresc să lanseze un nou „trend” în generațiile prezente, „deconectându-i” de la mediul virtual cu acest telefon. „Detoxificarea” de rețelele sociale se practică tot mai mult în ultima perioadă, deoarece mulți oameni se simt sufocați de tehnologie și încearcă metode prin care să „ciupească” un pic din viața reală.

”În lumea noastră digitală rapidă, se poate simţi adesea că zgomotul online nu se opreşte niciodată. Acest telefon te încurajează să renunţi la smartphone în momentele în care vrei doar să navighezi mai puţin şi mai multă distracţie, totul cu ajutorul unui adevărat simbol cultural, Barbie”, a declarat Lars Silberbauer, director de marketing pentru HMD, într-un comunicat de miercuri.

„Telefonul Barbie este echipat cu o cameră de 0,3 megapixeli, împreună cu un bliţ pentru realizarea de imagini ”în stil Y2K”, a spus HMD.

Dispozitivul se va vinde şi cu o husă Barbie roz aprins, două huse din spate interschimbabile, inclusiv una cu vârtejuri colorate şi alta cu un design de inimă. Telefonul vine și cu autocolante cu tema Barbie şi o curea de telefon cu margele pastelate.

HMD estimează că va vinde 400.000 de unităţi ale telefonului său Barbie în Regatul Unit în acest an.

”Telefonul Barbie atinge tendinţa actuală de detoxifiere digitală cu un design distractiv, care ar putea avea o atractivitate largă”, a spus Ben Wood, analist şef CCS Insight, în comentariile trimise prin e-mail.

”Mi-aş imagina că mulţi oameni vor fi tentaţi să-l cumpere ca pe un pic de distracţie, dar, în realitate, toată lumea este atât de dependentă de smartphone-urile lor, încât orice altceva decât o zi ciudată de detoxifiere va fi dificil”, a mai spus el.

HMD a încheiat un acord pentru achiziționarea mărcii Nokia de la Microsoft în 2016, iar HDM deţine drepturile de a vinde produse mobile cu marca Nokia.

Te-ar putea interesa și: În ce condiţii este legal ca şoferii să filmeze în trafic cu cameră de bord sau cu telefonul. Ce se întâmplă dacă încalci regulile