Grecia este una dintre destinațiile favorite ale românilor pentru vacanța de vară, iar una dintre cele mai căutate locuri este insula Mmykonos. Pe rețelele de socializare au început să circule povești cu privire la înșelăciunile care se practică în ceea ce privește prețurile într-un local chiar din insula menționată. Există pe Google peste 1.700 de recenzii pentru restaurantul DK Oyster.
Alte articole: Cât costă o masă la restaurant în Grecia. Cum au evoluat prețurile față de anul trecut
„Personal nepoliticos, scump. Nerecomandat!”, scrie unul dintre clienți.
Printre recenzii mai există și comentarii referitoare la nota de plată și la înșelăciunea care se face prin neprezentarea meniului.
„Atenție, înșelăciune totală!!! Evitați acest loc! Câteva sute de euro pentru o masă și dacă nu plătești, trebuie să mergi la Poliție. Despre ce e vorba?”, a mai declarat un turist.
Din păcate, despre acest restaurant există sute, ba chiar mii de comentarii și recenzii negative. Mai mult de atât, acest local a apărut în presă în ultimii ani, potrivit site-ului ziarulromanesc.de. Cu toate că și în ziua de azi restaurantul primește testimoniale negative, localul continuă să își facă reclamă pozitivă. Acesta este situat pe plaja Platys Gialos.
„Pe plaja Platys Gialos, luxul și stilul își găsesc în sfârșit destinația meritată”, scrie pe prezentarea de pe site-ul acestora .
Cele mai multe dintre comentarii fac referire la un tip de fraudă pe care restaurantul o practică. Unul dintre internauți a explicat că a fost nevoit să plătească 654 de euro pentru o cină. Acesta a subliniat că nu a văzut niciodată un meniu cu prețuri.
„A trebuit să plătim 654,00 (euro-n.r.) pentru cină. Nu am putut discuta. Nu am văzut niciodată un meniu cu prețuri”, scrie un turist.
Un alt turist a povestit că a avut parte de o situație similară. După doar trei cocktail-uri acesta a fost nevoit să 417 de euro.
„După 3 cocktail-uri și o maioneză, proprietarul a cerut 417 euro. Dacă factura nu este plătită, poliția va fi chemată imediat, pentru a-l proteja pe proprietar.”
În cele mai multe dintre comentarii, utilizatorii aplicației TripAdvisor au explicat că nu le este pus la dispoziție un meniu sau o listă a prețurilor. Nici măcar pe internet nu poate fi consultată măcar o listă de prețuri orientativă.
„Acolo te fură cu 350 de euro pentru o bere de 3 litri și 250 de euro pentru o narghilea. O situație pe care nu am mai experimentat-o până acum. Vă rugăm să evitați acest loc!”
Reprezentanții restaurantului au încercat să se justifice cumva în fața clienților, afirmând că oaspeții sunt responsabili să întrebe despre prețuri. Unul dintre răspunsurile date de restaurant a fost următorul:
„Prețurile noastre sunt mari, dar la fel și serviciile noastre și calitatea mâncărurilor noastre”.
Pentru a vă proteja de înșelătorie în timpul vacanței, puteți urma câteva sfaturi înainte de a vizita un restaurant: