Începând cu 14 octombrie 2024, Lidl, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de retail din România, lansează o nouă campanie promoțională, atrăgând atenția clienților cu oferte tentante la zeci de produse. Această strategie se aliniază cu obiectivul retailerului german de a oferi produse de calitate la prețuri accesibile, promovând în special produsele din gama Parkside, utilă în orice gospodărie, potrivti bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: Înghețata Gelatelli, de la Lidl, cumpărată de mulți români, ridică semne de întrebare. Ce spun specialiștii că ar conține?
foto: Lidl
Lidl își bazează strategia pe oferirea de produse de calitate la prețuri competitive, lansând săptămânal promoții atractive pentru clienți. În perioada 14-20 octombrie 2024, retailerul german va pune în vânzare gama de unelte Parkside, utile pentru diverse activități domestice.
Printre produsele ce se vor regăsi la ofertă se numără:
Începând cu 1 septembrie 2024, José Alberto Chueca Val a preluat funcția de CEO al Lidl România, înlocuindu-l pe Marco Giudici. Chueca, cu o experiență de peste 15 ani în cadrul Grupului Lidl, a ocupat anterior diverse funcții de conducere în echipa de Vânzări, iar în ultimii 6 ani a fost Director de Vânzări și Operațiuni în Consiliul de Conducere Lidl Spania.
În plus, din 1 iulie 2024, Yohann Guyard a intrat în Consiliul de Conducere al Lidl România ca Director Național de Vânzări, având o carieră de 18 ani în Grupul Lidl, unde a ocupat funcții de conducere în Franța, inclusiv Director Național de Vânzări și Logistică. Acești lideri aduc o experiență considerabilă și expertiză în retail, contribuind la dezvoltarea continuă a Lidl pe piața românească.
Te-ar mai putea interesa și: Oferta Lidl de joi, 10 octombrie. Ustensile pentru bucătărie și aparate cu care să-ți faci cald și bine în locuință