În urmă cu 5 ani, Kaufland a lansat Kaufland Card, promițând clienților săi că „Lucrurile bune vin ușor cu Kaufland Card”. De atunci, acest card a devenit simbolul loialității pentru companie, fiind disponibil, atât în format fizic, cât și digital, potrivit bugetul.ro.
Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, utilizatorii au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate, bazate pe istoricul cumpărăturilor lor, promovând astfel un mod de cumpărături modern și sustenabil.
Pentru a sărbători succesul acestei inițiative, Kaufland România lansează o campanie specială în perioada 4 septembrie – 5 noiembrie 2024. În cadrul campaniei, clienții vor beneficia de noi experiențe la cumpărături, promoții extinse și premii atractive.
Te-ar mai putea interesa și: Ce salariu primește un șef de raion la Kaufland. Retailerul german face angajări în mai multe orașe ale țării
foto: Kaufland
Printre ofertele imbatabile, se numără și:
Campania „5 Ani de Lucruri Bune” va aduce premii în valoare totală de 2.500.000 lei.
“În 2019, Kaufland a făcut o promisiune clienților săi: „Lucrurile bune vin ușor cu Kaufland Card”. De atunci, Kaufland Card a devenit un simbol al loialității și al beneficiilor multiple, disponibile atât în format fizic, cât și digital.
Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, clienții au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate bazate pe cumpărăturile lor, promovând un mod de cumpărături modern și sustenabil.
În cadrul campaniei, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, oferindu-le noi experiențe la cumpărături, promoții cu valabilitate extinsă și premii atractive. Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie – 5 noiembrie 2024”, scrie Kaufland.
Printre premii se numără:
Te-ar mai putea interesa și: Compania-mamă a Lidl și Kaufland cumpără acțiuni la o companie de transporturi cu operațiuni în România. Cifra de afaceri a colosului economic se ridică la 648 de milioane de euro